Compania care vrea să se extindă şi să facă angajări în plină criză. Salariul poate ajunge la 3.800 de lei net

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Facebook

În ciuda crizei, există companii care doresc să se extindă în România şi vor să facă angajări, oferind salarii care pot ajunge la 3.800 de lei net.

Burger King, lanţul de restaurante fast-food operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante şi servicii alimentare, îşi continuă extinderea planificată la începutul anului, a declarat pentru News.ro Alan Laughlin, preşedinte Burger King CE – AmRest.

„La începutul acestui an, înainte de pandemie, ne propusesem deschiderea a şase noi restaurante. Am luat în calcul la momentul respectiv şi expansiunea în alte oraşe mari din afara Bucureştiului. O parte dintre aceste proiecte sunt deja începute şi sperăm să le deschidem în această jumătate a anului. Nu avem o dată sigură, deoarece depindem şi de evoluţia lucrurilor la nivel naţional/internaţional, de factorii externi care nu ţin de noi. Însă, ne bucurăm pentru că am reuşit să deschidem un nou restaurant chiar în plină pandemie, cel din Piaţa Universităţii. Ne ambiţionăm să facem posibilă deschiderea unui număr cât mai mare anul acesta. Ştim că nu va fi uşor, însă suntem de părere că este important să susţinem economia, iar odată cu deschiderea unor noi restaurante vom oferi şi posibilitatea unor noi locuri de muncă, atât de căutate în această perioadă”, a declarat Alan Laughlin.

Compania va continua să facă angajări.

„Cel mai probabil vom face noi angajări anul acesta, odată cu noile deschideri de restaurante. Vom continua procesul de recrutare în Bucureşti, ca urmare a procesului de expansiune pe care ni l-am propus pe piaţa din România. Reamintim că oferta noastră salarială porneşte de la 1.750 lei net (2.950 lei brut) pentru lucrătorii din restaurante (Crew Members) şi 2.500 – 3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut) pentru manageri”, mai spune reprezentantul companiei.

El vorbeşte şi despre deciziile luate în aceste luni în care pandemia a lovit puternic industria QSR/HoReCa.

„La început, în starea de urgenţă, am fost nevoiţi să închidem toate restaurantele. Nu a fost un moment uşor, însă am ştiut că viteza timpului de reacţie este crucială. Ne-am reorganizat, am căutat soluţii iar apoi le-am şi implementat rapid. Astfel, am început să ne concentrăm pe zona de food delivery, take away şi, mai apoi, când lucrurile au devenit oarecum mai relaxate, am oferit şi serviciul de pick-up. În acest moment ne bucurăm de rezultate bune, ca urmare a mobilizării noastre rapide  – în cele trei luni am reuşit să avem aproximativ 60.000 de comenzi înregistrate şi 15.000 de Whopper burgeri vânduţi. Sunt cifre care ne bucură şi vrem să ne menţinem pe un trend ascendent. Într-adevăr, nu ştim ce urmează şi nu putem prevedea, dar am învăţat în această perioadă cât de important este să nu îţi abandonezi niciodată clienţii. Oricâte obstacole ar fi de trecut, aceştia merită cele mai bune servicii şi totodată să se simtă în siguranţă”, spune Alan Laughlin.

Alan Laughlin vorbeşte şi despre impactul financiar al pandemiei de COVID-19.

„La început a fost un declin, bineînţeles. Restaurantele chiar au fost închise timp de trei zile. Aşadar, în acea perioadă încasările au fost zero. De asemenea, dintre cele trei restaurante, două sunt situate în mall-uri, iar aici am depins şi depindem în continuare de reglementările impuse de centrele comerciale şi autorităţi. Însă noi ne-am adaptat rapid iar odată cu implementarea noului plan ce a inclus o concentrare majoră pe livrarea acasă, lucrurile au mers pe un trend ascendent. Şi pentru că livrările au mers foarte bine, ne-am dorit să facem o campanie dedicată curierilor pentru a le mulţumi pentru eforturile depuse din timpul pandemiei. Astfel a luat naştere campania #IsolationLookWhopper, prin care am oferit curierilor, în perioada 7-11 iulie, un Whopper burger gratuit la fiecare comandă înregistrată. Noi suntem în continuare atenţi şi urmărim cu interes tot ce se întâmplă pentru a fi pregătiţi. Putem spune că în acest moment ne menţinem un echilibru”, afirmă acesta.

Mai multe pentru tine:
Cadouri de Crăciun 2025 pentru ea – White Luxury Gifts: eleganță, stil, statement și surprize premium sub 100 €
Top 10 brazi artificiali de Crăciun 2025 cu cele mai bune recenzii și extrareducere de până la 40% pe eMAG. Alege bradul perfect și profită de discounturi
Furia Ancăi Alexandrescu după ce a pierdut alegerile la Capitală. Cum vrea să se răzbune
ElectroWeekend eMAG: Top 15 produse cele mai populare și testate de clienți, cu cele mai mari reduceri. Pune-ți electro oferta sub brad!
Sărbători fără fiul și fiica ei, stabiliți în Franța și în Dubai. Cum își alină Marina Almășan dorul: „Beau cafeaua dintr-o cană cu chipul lor”. Ce meserii au Victoraș și Marinuș?
Crăciun 2025: Cele mai bune jucării educative pentru copii – Cadouri care dezvoltă imaginația, inteligența și curiozitatea lor. Investește în viitor
Nu rata cele mai dulci cadouri pentru copii de Moș Nicolae și Crăciun 2025 – Pachete festive, reduceri eMAG și surprize sub 50 de lei
Cine sunt, de fapt, Dragoș și Gheorghe Vîlcu, despre care se spune că finanțează din umbră Recorder și Hotnews
eMAG MultiDeals 2025: Ghid complet pentru extra reduceri de până la 20% și cele mai populare 11 produse de cumpărat
Clarvăzătorul supranumit ”Nostradamus al zilelor noastre” face o profeție sumbră legată de Prințul William și Prințul Harry
De câți bani ai nevoie ca să trăiești decent în Spania. O româncă a spus cât a cheltuit în noiembrie: „O viață fără lipsuri”