Ce cifre de afaceri vor genera anul acesta businessurile cu mâncare sănătoasă
0„Viaţa este ca o cutie cu bomboane de ciocolată“, spunea Forrest Gump. Sau ca o cutie cu mâncare sănătoasă, l-ar putea parafraza cei trei fondatori ai LifeBox, platforma online care la niciun an şi jumătate de la lansare aşteaptă vânzări de două milioane de euro.
LifeBox a ajuns în România pe filieră poloneză, printr-unul dintre cei trei asociaţi, Lukasz Kuzniar. Consultant pentru piaţa de restaurante în Polonia şi fost director de dezvoltare al lanţului de pizzerii Gusto Dominium, el a fost cel care le-a prezentat ideea celorlalţi doi viitori asociaţi români, Florin Scarlat, cu care de altfel lucrase în cadrul Gusto Dominium, şi Radu Bălăceanu, directorul general al Foodpanda Delivery. „Lukasz (Kuzniar, n.r.) mi-a prezentat acum câţiva ani de zile conceptul, era un trend bun în Polonia. L-am urmărit şi am analizat piaţa din România şi am văzut că lipseşte partea aceasta de healthy food delivery“, spune Florin Scarlat, unul dintre cei trei fondatori ai businessului LifeBox.
Citeşte continuarea pe newmoney.ro