Caracteristici ale consumului:
0Conform unui studiu efectuat de Daedalus Consulting, pe un eşantion de 1,608 de persoane, în perioada iunie-iulie 2006, 60.1% din repondenţi au declarat că au consumat produse zaharoase în
Conform unui studiu efectuat de Daedalus Consulting, pe un eşantion de 1,608 de persoane, în perioada iunie-iulie 2006, 60.1% din repondenţi au declarat că au consumat produse zaharoase în ultima lună, în timp ce 71.9% au consumat ciocolată. Profilul consumatorului pentru cele mai importante produse de pe piaţă cunoaşte o serie de diferenţe semnificative. Tabletele de ciocolată sunt semnificativ mai mult consumate de către persoanele cu vârste cuprinse între 24-34 ani, comparativ cu cei cu vârste cuprinse între 35-44 ani. Batoanele de ciocolată sunt semnificativ mai puţin utilizate de către persoanele cu vârsta peste 55 de ani, precum şi de către persoanele cu venit redus şi educaţie ridicată.