Brandul "Academia Caţavencu", vândut în nouă minute
0Claudiu Pădurean, jurnalist la "România Liberă", a câştigat astăzi licitaţia pentru marca "Academia Caţavencu". Brandul a fost vândut în numai nouă minunte şi a fost adjudecat la un preţ de 882.659 de euro, incluzând TVA.
În spatele lui Pădurean s-ar afla omul de afaceri Dan Adamescu, patronul cotidianului "România Liberă". Acesta a fost reprezentat la licitaţia organizată astăzi de avocatul George Dumitru. Întrebat dacă va mai apărea revista, avocatul a răspuns că nu deţine această informaţie.
La licitaţie a mai participat Orlando Nicoară, directorul Mediafax.
La finele lunii mai, a mai fost organizată o licitaţie pentru vânzarea brandului "Academia caţavencu" la care s-au înscris directorul editorial al publicaţiei, Doru Buşcu, şi sabina Fati, jurnalistă la "România Liberă". Aceasta din urmă nu s-a mai prezentat la licitaţie, Radu Şoldănescu fiind cel care a licitat în locul său.
Deşi Doru Buşcu a câştigat prima licitaţie, el a declarat că nu are banii pe care i-a oferit. „Am trimis un comunicat de presă lichidatorului prin care l-am informat că nu am reuşit să strâng banii. Timpul a fost foarte scurt între licitaţie şi momentul în care trebuia să dăm banii. Vom participa, peste două săptămâni, la licitaţie şi sper că data viitoare să fim mai pregătiţi", a declarat Doru Buşcu în urmă cu două săptămâni pentru paginademedia.ro.
Vom reveni cu amănunte