A fost vândută cea mai mare MARINĂ PRIVATĂ din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

NauticLife, unul dintre cei mai mari operatori de pe piaţa de ambarcaţiuni din România, anunţă finalizarea tranzacţiei de preluare în proporţie de 100% a firmei Marina Limanu. Aceasta este una dintre cele mai mari marine private din România, având o suprafaţă de 30.000 mp, 670 m deschidere la malul apei şi un potenţial de cheiaj de 260 ambarcaţiuni. În urma preluării, familia Marcu deţine pachetul majoritar, în proporţie

Odată cu finalizarea tranzacţiei de preluare, NauticLife şi LifeHarbour devin împreună singurul furnizor din România care oferă servicii integrate: vânzări de ambarcaţiuni ale celor mai mari producători mondiali şi europeni, servicii complete de echipare şi service ambarcaţiuni, servicii portuare şi de cheiaj, închirieri ambarcaţiuni, servicii hoteliere într-un port turistic şi şcoală de navigaţie

Dotări de ultimă generaţie

În prezent, Marina dispune de 40 de locuri pentru yachturi, la care se vor adăuga alte 40 până la sfârşitul lunii iunie; deţine un restaurant şi o sală de cursuri pentru training, ambarcaţiuni cu vele şi yacht-uri cu motor destinate închirierii sau activităţilor corporate. De asemenea, în cadrul Marinei îşi desfăşoară activitatea o şcoală de yachting – Romanian Yachting School.

Urmează investiţii masive

Potrivit reprezentanţilor companiei, în următorii doi ani vor fi susţinute investiţii ample în Marină, direcţionate pentru construcţia unui hotel cu 40 de locuri de cazare care va fi dat în exploatare în luna august anul acesta; dezvoltarea unui minicomplex rezidenţial în zona marinei în următorii doi ani; suplimentarea locurilor de acostare pentru ambarcaţiuni de la 40 la 260 de locuri; construcţia unei baze complete de înteţinere  şi reparaţii a ambarcaţiunilor în colaborare cu firma consacrată pe piaţa Boat&Yacht Service, precum şi pentru crearea unei platforme  proprii de service  şi alimentare cu combustibil.

Un nou brand: LifeHarbour

În urma tranzacţiei, noul nume al Marinei Limanu a devenit LifeHarbour, compania urmând să treacă printr-un proces de rebranding şi de integrare în grupul NauticLife. Alături de această firmă, în cadrul entităţilor din jurul firmei NauticLife îşi mai desfăşoară activitatea: Pensiunea Pike Inn şi Colegiul Nautic Român.

„Derularea unei astfel de tranzacţii într-o perioadă încă sensibilă la criză şi pe o piaţă care înregistrează scăderi de la un an la altul, demonstrează încă o dată determinarea de a deveni o forţă importantă pe această piaţă. Suntem în ipostaza unică în România de a oferi clienţilor noştri prin intermediul firmelor de profil servicii integrate locuri de acostare la Marea Neagră, o ofertă completă de ambarcaţiuni ale celor mai mari producători mondiali şi europeni, închirieri de ambarcaţiuni şi yachturi cu vele şi motor, servicii complete de echipare şi service la şcoala de navigaţie, pensiune şi cheiaj în Delta Dunării“, a declarat Octavian Pădeanu, CEO LifeHarbour.
Compania deţine două showroom-uri: unul în Tulcea, cu o suprafaţă de cca 320 mp plus 600 mp curte şi parking şi al doilea în Mogoşoaia, cu o suprafaţă de cca 1.800 mp plus 4.000 mp curte şi parking.

În 2011 NauticLife a vândut 34 de ambarcaţiuni, având o cifră de afaceri de peste un milion de euro şi o cotă de piaţă de 30%, cu o perspectivă de a creşte substanţial în următoarea perioadă. De la deschidere şi până în prezent, NauticLife a susţinut investiţii  în valoare de peste 3,5 milioane de euro.

Profilul cumpărătorului de ambarcaţiuni

„Un profil standard al cumpărătorului de ambarcaţiuni în România presupune câteva caracteristici: ca poziţie socială, ne adresăm unor persoane cu vârstă între 30 şi 50 de ani, dinamice, dornice de a-şi petrece timpul în aer liber, cu un nivel mediu spre superior de venituri. O pondere importantă este reprezentată de pasionaţii de pescuit şi vânătoare în Delta Dunării, iar pe litoral sunt persoanele cu aptitudini spre sporturile nautice. Sunt aceleaşi persoane care au fost interesate de ambarcaţiuni şi înainte de criză, dar care s-au cam plictisit să aştepte“, a spus Octavian Firu, CEO NauticLife.

Mai multe pentru tine:
Top 20 mașini de spălat și uscătoare 2025 – alege modelul perfect pentru casă și economisește inteligent
Ce etnie are Alessia Pop, câștigătoarea de la Vocea României: „Nu pot exprima durerea pe care o simt ...”
Cadouri de Crăciun pentru el: Top 15 aparate și produse de ras și bărbierit verificate online – alege cadoul care îl va impresiona și răsfăța
Pijamale pentru copii de Crăciun 2025 – cozy și hazlii, la ofertă, majoritatea sub 100 lei, cadouri de la Moșu’ pentru dimineți pline de magie
Cadouri de Crăciun pentru copii: 25 de hanorace și pulovere festive – de la modele la reducere sub 100 de lei, la cadouri unicat și personalizate
De ce se adaugă o lingură de mălai în compoziția sarmalelor. Un truc folosit de bucătăresele din Moldova
Obiceiul adorabil de la Palatul Regal britanic, în ajun de Crăciun. Cum se împarte fericirea între prinți și prințese
Tricouri de Crăciun pentru copii și familie – Cadouri unice, outfituri cozy și reduceri exclusive eMAG: magia sărbătorilor în casa ta
Cornel Dinu spune ce pensie încasează, după 40 de ani petrecuți la Dinamo: „Asta-i o țară, un stat care nu-și servește locuitorii, fură de la ei”
Cele mai bune 15 vinuri de pe eMAG în 2025: ce aleg românii de sărbători. Transformă mesele de Crăciun și Revelion în momente magice
Dovada că Alessia Pop, câștigătoarea Vocea României, s-a cunoscut cu Theo Rose înainte de a urca pe scena concursului de la PRO TV. Unde au fost cele două