Cum se va putea plăti în viitor printr-un simplu tweet conectat la cardul bancar
0
Twitter pregăteşte un fel de serviciu de plată prin intermediul mesajelor scurte. Reţeaua de microblogging s-a aliat cu American Express pentru a introduce în curând o modalitate de a plăti cu ajutorul unui tweet.
Posesorii de carduri American Express vor putea să-şi conecteze contul bancar cu reţeaua de socializare şi pot posta un mesaj pentru a lansa practic o plată, inclusiv carduri de reducere, dar vor putea cumpăra şi tablete sau bijuterii. Serviciul va fi introdus în câteva zile, potrivit “The Wall Street Journal”.
Momentan, serviciul va fi disponibil doar în Statele Unite ale Americii, iar la început clienţii care vor adopta ofertele la început vor primi carduri de reduceri pentru multe produse. Dacă se doreşte cumpărarea unui card de cumpărături se foloseşte hashtagul #buyamexgiftcard25.
Specialiştii spun că serviciul va fi o nouă modalitate prin care Twitter va putea să monetizeze interacţiunea pe site, până acum publicitarii fiind încă reticenţi la transformarea Twitter într-un potenţial de marketing. Astfel, pe viitor, Twitter ar putea să semneze contracte de publicitate care să conţină posibilitatea de a plăti direct, doar cu ajutorul unui hashtag.
Joel Lunefeld, reprezentant Twitter, a declarat că momentan serviciul este experimental şi nu ştie dacă reţeaua de microblogging se va transforma într-o adevărată platformă de comerţ.
Twitter, succes pentru branduri la Super Bowl
Nu este prima oară când American Express are parteneriate cu reţelele sociale pentru oferirea de carduri de reducere, prin folosirea mesajelor pe aceste platforme. În SUA, clienţii pot să-şi conecteze cardul şi cu Facebook, Foursqaure sau Microsoft Xbox.
Cu toate că publicitarii pot fi reticenţi la Twitter, ultimul eveniment major a arătat potenţialul acestei reţele. Astfel, Twitter a fost menţionat la Super Bowl în mai mult de jumătate dintre cele 52 de reclame care au fost difuzate. În schimb, Facebook a fost menţionat în doar 8% din cazuri, în timp ce YouTube sau Instagram au fost menţionate doar o singură dată, se arată într-o analiză de pe sproutsocial.com.
Potrivit grupului de consultanţă digitală Whispr Group, pentru fiecare şapte tweeturi despre meciul de fotbal american, au existat două mesaje despre reclame. GoDaddy a avut nu mai puţin de 290.000 de tweet-uri, dar doar 14% din acestea au fost pozitive. În schimb, lanţul de fast food Taco Bell a strâns 10.000 de noi followeri în timpul meciului. Dar adevărata câştigătoare a finalei campionatului american de fotbal a fost Oreo. Firma care produce dulciuri a postat un mesaj în timpul penei de curent şi a strâns 7.700 de noi followeri şi 14.000 de retweets.