Viralele săptămânii: trailerul de la „Fast & Furious 6“ este lider, iar Super Bowl îşi arată cele mai bune reclame

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vin Diesel revine într-un nou film din seria „Fast & Furious“. FOTO Captură/Adevărul
Vin Diesel revine într-un nou film din seria „Fast & Furious“. FOTO Captură/Adevărul

Un nou film din seria „Fast & Furious“ este în facere la Hollywood şi până la debutul pe ecranele de cinema, o primă privire spre ce aduce noul titlu este disponibilă pe YouTube şi deja a stârnit ceva senzaţie.

1. Fast & Furious 6 - Extended First Look Seria „Fast & Furious“ a devenit pentru mulţi un simbol al filmelor care conţin şi curse de maşini, şi adrenalină. Probabil că unele femei se uită doar pentru Vin Diesel sau ceilalţi actori, dar până la ultimul film din serie mai sunt câteva luni. Totuşi, videoclipul de trei minute despre noul titlu al seriei este pe YouTube şi a ajuns la peste 13 milioane de vizualizări.

2. Flipping the Bird to the Judge Respectarea instanţei de judecată este importantă, dar se pare că Penelope Soto nu a ţinut cont de acest lucru. Ea i-a arătat judecătorului degetul mijlociu, iar urmarea nu a fost dintre cele mai călduroase. Videoclipul a trecut de 11 milioane de vizualizări. Soto a revenit cu o scuză tot pe YouTube.

3. P!nk - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess Cu peste 7 milioane de vizualizări, videoclipul cântăreţei Pink prinde topul de săptămâna aceasta. În aproximativ 4 minute, artista doreşte un motiv. Pentru ce, rămâne de auzit (poate şi văzut) în videoclipul de mai jos.

4. Unbelievable Little Kid Does a Trick Shot Video Copilul din videoclipul de mai jos, Titus, reuşeşte s-o bage în coş din prima încercare, din câte se pare. Părinţii lui spun că l-au filmat făcând asta timp de 6 luni. S-ar putea spune că nimereşte coşul mai bine decât merge şi este o vedetă şi pe YouTube cu aproape 6 milioane de vizualizări.

5. Funniest Super Bowl Commercials of 2013! (Top 10 Super Bowl Ads) Best 2013 Reclamele în timpul Super Bowl sunt foarte importante şi companiile bagă foarte mulţi bani în acestea. Un utilizator YouTube s-a gândit să le adune pe cele mai bune 10 într-un videoclip şi a reuşit să strângă aproape 5 milioane de vizualizări. Pe primul loc este o reclamă Kia.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite