Articol publicitar

„Second Opinion Avizat, nu Improvizat“- despre importanţa unei a doua opinii medicale

„Second Opinion Avizat, nu Improvizat“- despre importanţa unei a doua opinii medicale

Intermedicas (www.intermedicas.com), prima clinică de second opinion din România, îşi doreşte să informeze şi să conştientizeze pacienţii români referitor la dreptul legal de a cere second opinion, precum şi asupra importanţei unui diagnostic corect şi a unui tratament corespunzător.

Ce este second opinion?

SECOND OPINION înseamnă siguranţa diagnosticului corect şi accesul la cea mai bună soluţie de tratament pe care o oferă practica medicală la nivel internaţional. Pacienţii care aleg să solicite o a doua opinie medicală au mai multe beneficii, printre care: certitudinea diagnosticului, obţinerea unor alternative la planul actual de tratament sau accesul la servicii medicale, tehnici şi tehnologii avansate din străinătate.

Intermedicas oferă soluţii integrate de investigaţii şi tratament, facilitând în acelaşi timp accesul pacienţilor la cei mai de seamă medici din România şi, mai ales, de peste hotare. În cele peste 50 de centre partenere, medici cu expertiză acoperă o arie largă de specializări, de la chirurgie, pediatrie, ortopedie şi urologie până la ginecologie, cardiologie, neurologie sau oncologie. Totodată, prin programul de Visiting Professors, în fiecare lună, medici de top din Germania, Anglia, Franţa, Turcia sau SUA dau consultaţii medicale la Bucureşti.

De ce “Second Opinion Avizat, nu Improvizat”?

“A cere a doua, a treia, a patra opinie medicală mergând din clinică în clinică la medici specialişti, căutând pe internet sau la recomandarea unor prieteni este o improvizaţie. Nu ai certitudinea că medicul care a tratat o cunoştinţă şi a funcţionat se descurcă la fel de bine şi în cazul tău. Acest demers poate să nu dea rezultatele asteptate şi, în acelaşi timp, există şi riscul cheltuielilor inutile, de timp şi de bani, având ca posibil rezultat o soluţie medicală incompletă sau un diagnostic eronat” a declarat Ana Maria Marian, CEO Intermedicas.

Campania este rezultatul unor concluzii desprinse dintr-un studiu intern derulat de clinica, cu pacienţii care au solicitat second opinion după ce au primit un diagnostic de boala gravă sau recomandare de chirurgie. Scopul studiului a fost identificarea motivelor pentru care pacienţii au ajuns să solicite second opinion avizat în stadii avansate ale bolii şi nu imediat după primirea primului diagnostic.

Rezultatele au indicat că:

  • 95% dintre pacienţii nu ştiu că au dreptul legal la a doua opinie medicală;  
  • 89% dintre pacienţi susţin că nu apelează la second opinion din respect/frică pentru medicul care a dat primul diagnostic;
  • 87% dintre pacienţi apelează la internet ca sursă de second opinion;
  • 78 % se bazează pe medicii care au dat rezultate bune in cazul familiei/al prietenilor.

Materialele vor putea fi descoperite şi preluate cu hashtag-ul #SecondOpinionAvizat.

citeste totul despre: