Articol publicitar

Farmaciile DONA lansează studiul online «Copii la joaca»

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
dona

În ultimii ani, modul în care ne petrecem timpul liber a suferit modificări importante. Ne relaxăm şi socializăm tot mai mult în mediul virtual. Cei mai afectaţi sunt copiii, stimularea senzorială obţinută prin intermediul tehnologiei de ultimă ora făcându-i să uite să mai iasă din casă.

Pornind de la aceasta premisă, Farmaciile DONA au lansat la sfârşitul lunii iunie campania promoţională "Bucură-te de vară afară!", în care părinţii şi bunicii sunt atenţionaţi să petreacă mai mult timp în aer liber cu micuţii lor.

În reclama TV, personajul principal este un copil care, deşi multiplu campion la diverse sporturi, le “practică” doar digital.

Pentru a se asigura că mesajul campaniei ajunge la cât mai mulţi părinţi, Farmaciile DONA au realizat şi un mini-experiment: au invitat câţiva copii să povestească despre jocurile lor preferate. Rezultatul poate fi urmărit AICI.

copii la joaca

Experimentul a demonstrat stângăcia pe care copiii o manifestă în sporturile practicate în aer liber. Astfel, s-a născut provocarea de a afla raportul dintre timpul pe care îl petrec folosind tehnologia pentru a se juca şi cel dedicat activităţilor fizice.

În acest sens, Farmaciile DONA lansează studiul online “Copii la joacă”, dezvoltat în colaborare cu Centrul de Cercetare în Management şi Leadership (CCML) din cadrul Facultăţii de Management al SNSPA, având drept scop măsurarea consumului de tehnologie, socializarea şi independenţa copiilor între 5 şi 13 ani.

Părinţii sunt invitaţi să completeze chestionarul pe http://donaonline.ro/promotii/

pentru a afla cât de armonios se dezvoltă copiii lor şi cum pot îmbina în educaţia lor activităţile în aer liber cu elementele erei digitale.

Rezultatele finale ale studiului vor fi comunicate la începutul lunii august.

“Studiul online vine ca o completare a campaniei promoţionale de vară, campanie ce lansează un puternic mesaj educaţional şi emoţional adresat tuturor parinţilor, acela de a conştientiza importanţa jocului afară.

Este o acţiune preventivă, menită să atragă din timp atenţia asupra importanţei echilibrului între tehnologie şi mişcare în viaţa copiilor. Îi invităm pe părinţi să participe la studiul nostru şi să îşi încurajeze copiii să se joace mai mult in aer liber, alături de cât mai mulţi prieteni."

Radu Dumitrescu,

Marketing Director - Farmaciile DONA

Despre campania promoţională “Bucură-te de vară afară!”

Campania a debutat în luna iunie atât în reţeaua naţională de farmacii DONA, cât şi pe www.donaonline.ro/promotii/. Participanţii la promoţie pot câştiga zilnic unul dintre premiile campaniei, ce îi pot pune în mişcare: 50 de excursii pentru întreaga familie şi 2500 de carduri-cadou în valoare de 200 lei inclusiv pentru articole sportive, pe care aceştia şi le pot achiziţiona pe www.emag.ro

Despre Farmaciile DONA
DONA este una dintre cele mai mari reţele de farmacii, cu capital integral românesc, având o experienţă de peste 20 de ani pe piaţa locală şi deservind lunar aproximativ 2 milioane de pacienţi din întreaga ţară. Compania are circa 2000 de angajaţi şi aproximativ 270 de farmacii.

Sănătate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite