Alimentaţia necesară pentru o inimă sănătoasă

Alimentaţia necesară pentru o inimă sănătoasă

Ciocolata neagră echilibrează presiunea sangvină.

Inima, după cum bine ştii, este unul dintre cele mai importante organe. Dar ştiai că aproape jumătate dintre adulţii tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani se confruntă cu cel puţin un factor de risc cardiac coronarian cauzat de hipertensiunea arterială, stresul sau alimentaţia nesănătoasă?

Ştiri pe aceeaşi temă

Încărcăm şi stresăm inima cu diete nesănătoase, lucru care afectează în cele din urmă sănătatea ei. Alimentele grase pot creşte nivelurile de colesterol, care duc la depunerea de plăci pe peretele vaselor de sânge, lucru care împiedică funcţionarea corectă a inimii. Aşadar, este important să începi să incluzi, din timp, în dietă alimente sănătoase pentru inimă. 

Iată care sunt cele mai bun produse alimentare pentru sănătatea inimii tale:

Peşte

Somonul, macroul şi heringul sunt cunoscuţi pentru faptul că scad riscul de arteroscleroză, care este un factor major în dezvoltarea bolilor cardiovasculare. Este recomandat să se mănânce peşte de cel puţin trei ori pe săptămână. În plus, peştele se află în primele rânduri ale listei cu alimentele care previn atacul de inimă.

Fulgi de ovăz

Datorită conţinutului ridicat de fibre, prin consumul fulgilor de ovăz este redus nivelul colesterolului rău şi este îmbunătăţită digestia.

Află ce alte alimente trebuie să incluzi în regimul alimentar pentru a preveni bolile cardiovasculare pe clickpentrufemei.ro.

 

Cum te ajută spanacul să slăbeşti

Moduri inedite prin care consumul de avocado îţi menţine sănătatea

 

 

citeste totul despre: