UEFA laudă FRF: "Se află într-un progres în marketing şi publicitate". Burleanu, invitat să vorbească la Istanbul
0
UEFA a invitat Federaţia Română de Fotbal să prezinte propria strategie comercială şi rezultatele ei, remarcate de forul european, în cadrul workshop-ului KISS (Knowledge and Information Sharing Scenario) de la Istanbul.
În perioada 14-15 ianuarie 2016, Istanbul găzduieşte unul dintre cele mai importante evenimente organizate de forul european pe teme de marketing şi comerciale, pentru a realiza schimbul de experienţe şi bune practici între federaţiile de pe continent.
Pe lângă echipa de la UEFA, condusă de Noel Mooney, Marketing Manager, la workshop participă reprezentanţi ai 49 de asociaţii, care acoperă întreaga Europă. Printre temele abordate în cadrul întâlnirii de la Istanbul se regăseşte Grow 2020, proiect implementat şi în România - una din ţările pilot selectate de UEFA -, cu următoarele direcţii: îmbunătăţirea imaginii jocului de fotbal, creşterea participării în jocul de fotbal şi dezvoltarea comercială a fotbalului.
În a doua zi a workshop-ului, în faţa celor 100 de invitaţi, va urca pe scenă preşedintele FRF, Răzan Burleanu, care, la invitaţia UEFA, va prezenta strategia comercială a forului de la Bucureşti şi rezultatele acesteia de până acum.
”Este evident că Federaţia Română de Fotbal se află într-un progres în marketing şi publicitate. Am văzut cum zona de marketing digital s-a dezvoltat. A crescut şi atractivitatea pentru asociere în cazul brandurilor importante. De toate acestea beneficiază fotbalul românesc”, spune Noel Mooney, Marketing Manager UEFA. Invitaţii la acest workshop au si noua baza de pregatire a Federatiei din Turcia, o investitie de aproape 40 milioane dolari.