TVR 1 – lider de audienţă cu victoria spectaculoasă a FCSB la Plzen

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FCSB s-a calificat în play-off
FCSB s-a calificat în play-off

Cele două partide retur din calificările pentru UEFA Champions League, susţinute, miercuri seară, de Viitorul Constanţa şi FCSB, au aşezat posturile TVR pe primele poziţii în clasamentul audienţelor.

În medie, 1.312.000 de români au urmărit întâlnirea dintre Viktoria Plzen şi FCSB, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.16-23.05, un rating* mediu de 7,3% şi o cotă medie de piaţă** de 18,1% la nivel naţional. TVR 1 s-a situat, astfel, pe prima poziţie în clasamentul audienţelor serii de 2 august. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida retur din turul 3 preliminar al UEFA Champions League a fost urmărită de 724.000 de telespectatori (rating mediu 7,4%, share mediu 18,7%), dintre care 304.000 reprezintă targetul comercial (6,7% rating mediu, respectiv 19,8% cotă medie de piaţă).
Finalul excepţional al meciului a adus, cum era de aşteptat, cei mai mulţi microbişti în faţa micilor ecrane. Astfel, „minutul de aur” al partidei s-a înregistrat la ora 22.58, pe toate segmentele de public; 2.138.000 de români urmăreau atunci transmisiunea directă a postului TVR 1 de la Plzen (rating 11,9%, share 29,9% la nivel naţional). Pe tronsonul de public urban, 1.158.000 de persoane (rating 11,9%, share 30,1%) sărbătoreau, tot atunci, victoria echipei antrenate de Nicolae Dică. Acelaşi minut a fost cel mai urmărit, la TVR 1, şi de publicul comercial, cu 485.000 de telespectatori din segmentul menţionat (rating 10,7%, share 29,4%).
Şi meciul dramatic susţinut aseară de Viitorul Constanţa în compania ciprioţilor de la APOEL Nicosia, transmis în direct de TVR 2, a stârnit interesul românilor. Aproape o jumătate de milion de telespectatori au fost alături de elevii lui Gică Hagi pe parcursul partidei care le-a închis drumul spre Champions League.
Mai exact, 499.000 de români au urmărit, în medie, returul de la Nicosia (rating mediu de 2,8%, cotă medie de piaţă 7,7% la nivel naţional, pentru TVR 2, în intervalul 20.00-22.32). Dintre aceştia, 313.000 fac parte din publicul urban (rating mediu 3,2%, share mediu 8,7%), iar 121.000 reprezintă targetul comercial (2,7% rating mediu, respectiv 8,7% cotă medie de piaţă).
Astă seară, Oleksandriya – Astra Giurgiu, începe la 20.00, pe TVR 2, iar întâlnirea dintre Athletic Bilbao şi Dinamo Bucureşti poate fi urmărită în direct de la ora 21.45, la TVR 1 şi TVR HD. Ambele partide de Europa League vor fi precedate şi urmate de ediţii dedicate ale emisiunii Repriza a treia.

Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite