Meciul Ungaria - România a pus TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor
0Partida din preliminariile UEFA EURO 2016, disputată pe 4 septembrie, la Budapesta şi transmisă în direct de TVR 1, TVR HD şi TVR+, a fost cel mai urmărit program tv în România, pe toată durata zilei.
Milioane de microbişti au urmărit la TVR 1 confruntarea dintre echipele Ungariei şi României, partidă din preliminariile UEFA EURO 2016. Transmis în direct de pe Groupama Arena din Budapesta, meciul a pus din nou TVR 1 pe poziţia de lider de audienţă pe toate segmentele de public, principalul post al Televiziunii Române înregistrând peste 3 milioane de telespectatori în cel mai urmărit minut al meciului. Interesul românilor pentru întâlnirile Naţionalei cu reprezentativa ţării vecine este evident: partida Ungaria-România este, până acum, cel mai vizionat meci din preliminariile UEFA EURO 2016, după partida România-Ungaria, disputată pe 11 octombrie 2014.
În medie, 2.859.000 de români au stat cu ochii pe televizor vineri seară, TVR 1 înregistrând, pe intervalul orar 21.47-23.36, un rating* mediu de 15,5% şi o cotă medie de piaţă** de 36,8% la nivel naţional. TVR a înregistrat astfel cea mai mare audienţă a zilei de 4 septembrie, pe teritoriul României. În ceea ce priveşte publicul din mediul urban, partida Ungaria-România a fost urmărită de 1.674.000 de telespectatori (rating mediu 16,6%, share mediu 38,2%), dintre care 698.000 reprezintă targetul comercial (13,8% rating mediu, respectiv 38,7% cotă medie de piaţă).
Cel mai urmărit moment al meciului s-a înregistrat înainte de fluierul de final, la ora 23.33, când nu mai puţin de 3.206.000 de români urmăreau la TVR 1 evoluţia tricolorilor pe Groupama Arena (rating 17,4%, share 49,8% la nivel naţional). Ultimul minut al partidei a fost cel mai urmărit de publicul urban, la ora 23.36 înregistrându-se 1.929.000 de telespectatori din segmentul urban (rating 19,1%, share 49,8%). Acelaşi minut a fost cel mai vizionat şi de telespectatorii din tronsonul de public comercial, când 819.000 de persoane din segmentul menţionat (rating 16,2%, share 49,2%) urmăreau TVR 1.