Alexandrion Grup pregăteşte o mutare importantă în lumea sportului românesc

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Alexandrion susţine echipa de handbal Steaua
Alexandrion susţine echipa de handbal Steaua

România traversează o perioadă în care rezultatele din sport nu mai sunt chiar răsunătoare pe plan internaţional, iar acest lucru se simte pe toate planurile.

Sportul şi cultura sunt însă doi piloni foarte importanţi ai societăţii şi nu poţi să faci marketing sportiv cu oameni care nu iubesc şi nu pricep sportul. Acestea sunt numai două dintre ideile pe care le împărtăşeşte Valentin Popescu, Brand Manager Marketing Sportiv Alexandrion Grup, companie implicată în sport, care acum pregăteşte o mutare important pe piaţa de marketing. “Credem că sportul şi cultura sunt doi piloni foarte importanţi ai societăţii şi vă dau câteva exemple. Am susţinut Comitetul Olimpic Român la trei Olimpiade – Londra, Beijing şi Atena  - şi, de anul trecut, organizăm un eveniment în premieră pentru mediul privat în România – Gala Premiilor Constantin Brâncoveanu, în onoarea valorilor culturii române”, a declarat Valentin Popescu, unul dintre cei mai apreciaţi experţi în marketing sportive din România. El spune că în foarte scurt timp se va anunţa o nouă mişcare pe planul implicării, la mijloc fiind fotbalul: “Nu aş vrea să dezvălui deocamdată foarte multe detalii, însă pot să vă spun că în foarte scurt timp vom anunţa o nouă mişcare pe acest plan. Toate, însă, la momentul potrivit. Relaţia noastră cu fotbalul şi susţinerea pe care am arătat-o acestui sport nu este de azi, de ieri. De 20 de ani ne implicăm în sport, chiar dacă nu am fost, poate la fel de vocali ca acum. Vă dau doar câteva exemple: am fost sponsor la Steaua Bucureşti doi ani de zile, în perioada  domnului Păunescu, până să vină Gigi Becali, iar timp de trei ani ne-am implicat financiar şi la Unirea Urziceni, formaţie care a fost campioana României. Totodată, ne-am implicat şi în susţinerea Concordiei Chiajna. Cât priveşte strict Petrolul Ploieşti, Alexandrion Grup a dorit să susţină această echipă din mai multe motive. Unul este că iubim fotbalul – sportul, în general – şi credem că e important să ne implicăm acolo unde este nevoie de noi. Alt motiv e că, pentru noi, Ploieştiul şi judeţul Prahova sunt o a doua casă. Alexandrion Grup România este unul dintre cei mai mari investitori din Prahova, deci legătura noastră cu tot ceea ce ţine de acest judeţ este foarte strânsă. Suntem alături de Petrolul Ploieşti şi îi susţinem în toate demersurile lor, suntem prezenţi la meciurile lor de pe teren propriu şi suntem foarte bucuroşi să vedem că echipa are o susţinere constantă şi necondiţionată din partea suporterilor ploieşteni“.

alex

Valentin Popescu precizează că Fundaţia Alexandrion sprijină activ relansarea handbalului: “Noi, prin Fundaţia Alexandrion susţinem CSA Steaua Alexandrion la handbal masculin, dar şi U Alexandrion Cluj la handbal feminin, dupa cum ştiţi ambele echipe evoluează în ligile naţionale. CSA Steaua Alexandrion are un debut de campionat extrem de bun, iar fetele de la U Alexandrion Cluj înregistrează şi ele rezultate bune, raportate la tinereţea lotului. Sprijinim, după cum vedeţi, cât se poate de activ acest sport, însă, susţinerea noastră, oricât ar fi de mare, nu poate suplini rolul primar al unui practicant de sport profesionist, acela de a face performanţă prin rezultatele proprii, prin implicare şi prin multă muncă“. Oficialul Grupul Alexandrion a explicat că sprijină fenomenul sportiv românesc dinainte de a se înrădăcina conceptul de marketing sportiv în România. “Şi o facem din convingere, nu din raţiuni care ţin de atragerea unui anume capital de imagine“, a mai afirmat el.

petrolul

De asemenea, Valentin Popescu este de părere că nu poti să faci marketing sportiv cu oameni care nu iubesc şi nu pricep sportul. “Într-o  lume în care totul este gândit în termeni de profitabilitate, imagine, vânzare, relaţie cu consumatorii şi partenerii, este imposibil să trăieşti fără marketing. Acelaşi lucru se aplică şi în cazul federaţiilor sau cluburilor sportive, care au la fel de multă nevoie de marketing ca orice companie multinaţională. Din păcate însă, în unele cazuri pentru a face treabă este nevoie ca echipa de marketing să fie externalizată. Este o glumă şi nu prea, foarte multe cluburi din vest şi federaţii au realizat că nu pot să îşi construiască singure componenta de marketing şi au externalizat-o către firme specializate din acestă zonă. Cel mai cunoscut exemplu este UEFA cu Team Marketing. Un lucru este clar, nu poţi să faci marketing sportiv cu oameni care nu iubesc şi nu pricep sportul“, a mai declarat Popescu, care crede că sportul este un fenomen accesibil tuturor, în diverse forme, inclusive cea corporatistă. “La noi, spre exemplu, angajaţii companiei Alexandrion Grup iubesc mişcarea şi practică diferite sporturi. Apropierea de sport în orice formă este binevenită, mai ales că oamenii în România iubesc în general sportul, iar mulţi îl şi practică. Angajaţii Alexandrion Grup sunt, în majoritatea lor, oameni tineri, care cultivă un stil de viaţă sănătos, din care sportul nu lipseşte. Avem chiar şi o echipă de fotbal a companiei, care participă în campionatele corporatiste şi cred că aşa ar trebui să se întâmple peste tot“, a încheiat Valentin Popescu.

alex
Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite