Omul de afaceri Vlad Plahotniuc a refuzat să confirme s-au să infirme ştirea. Potrivit informaţiilor Reporter Virtual, Plahotniuc ar fi cumpărat de la Ioana Vîntu televiziunea de ştiri, preţul tranzacţiei fiind de un milion de euro, plus asumarea datoriilor.

Zilele trecute, fiica lui Sorin Ovidiu Vîntu ar fi fost mandatată de Elan Schwartzenberg, patronul Realitatea Media, să discute cu Plahotniuc vânzarea Publika TV. Afaceristul moldovean mai deţine în Republica Moldova posturile TV Prime, 2 Plus, postul de radio Prime FM, câteva portaluri de ştiri şi agenţii de publicitate.

Vladimir Plahotniuc este în prezent prim-vicepreşedintele Parlamentului Republicii Moldova, averea sa fiind estimată la 300 de milioane de dolari, conform unui top publicat de revista ucraineană de business „Delo", în august 2010.

Directorul Publika TV: „Este doar un zvon“

Dumitru Ţîra, directorul general al postului de televiziune, a declarat că este vorba doar despre un zvon.

"Niciun om de afaceri sau din mediul politic din Republica Moldova nu este implicat în discuţiile privind eventuala vânzare a Publika TV", a declarat marţi managerul postului, Dumitru Ţîra.

Aşa-zisele ştiri care au apărut în presă în ultimele ore constituie o dezinformare şi au scopul de a prejudicia credibilitatea şi imaginea staţiei în contextul alegerilor locale, a precizat Ţîra.

Televiziunea lui Vântu din Moldova este scoasă la vânzare de Elan. Noul patron Realitatea TV vrea să scape de afacerile media din Chişinău