FOTO VIDEO Republica Moldova are un nou brand turistic naţional

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Agenţia Turismului a lansat brandul naţional al sectorului turistic. În „Pomul Vieţii” – simbol complex al culturii naţionale, se regăsesc floarea de busuioc, ornamentele de pe portul naţional şi trandafirul, în diferite ramificaţii. Sloganul care îl însoţeşte este: „Discover the routes of life” (Descoperă căile vieţii), transmite IPN.

Odată cu lansarea brandului, Nicolae Platon, directorul Agenţiei Turismului, se aşteaptă la creşterea fluxului de turişti străini şi la o activizare a turismului intern.

Industria turismului din Republica Moldova trece printr-o perioadă de renaştere a menţionat ambasadorul SUA, William H. Moser, prezent la eveniment. De aceea, el consideră că trebuie să păstrăm cultura locală, dar e necesar să ţinem pasul şi cu inovaţiile şi tendinţele mondiale în sectorul dat. „Sunt sigur că fiecare din cei care vor vizita Moldova vor trăi o experienţă unică, descoperind gustul deosebit al gastronomiei, vinurile de înaltă calitate, tradiţiile autentice, şi, bineînţeles, frumuseţea regiunilor rurale. Toate acestea sunt ceea ce face Republica Moldova atât de specială şi surprinzătoare”, a menţionat diplomatul.

Lansarea internaţională a brandului turistic va avea loc prin intermediul unei campanii de comunicare pe canalul Euronews, unde va fi plasat un spot video de promovare a Moldovei turistice, începând cu 24 noiembrie. 

Anual, Republica Moldova este vizitată de circa 2 milioane de străini.

Republica Moldova



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite