Articol publicitar

Inaugurarea serilor Tanggo Boutique la Timişoara

Inaugurarea serilor Tanggo Boutique la Timişoara

Tanggo Boutique a inaugurat prima ediţie a Serilor Tanggo Boutique, miercuri, 23.10.2013, la ora 19:00, un eveniment unic în România, atât în lumea modei, cât şi a bunului gust.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ultimele colecţii unicat, ale unor branduri cu renume pe pieţele modei din Milano şi Paris, ca Napoleoni, Tosca Blu Shoes şi Lancaster, au fost prezentate unui public exclusivist, alături de o colectie de vinuri portugheze, având ca piesă de rezistenţă, un vin simbol al Portugaliei – vinul de Portho.

Prima ediţie a „Serilor Tanggo Boutique”, a fost destinată noilor piese din colecţia toamnă/iarnă 2013/2014 a brandurilor promovate de boutique, pentru a fi apreciate si cunoscute intr-un mod diferit, aparte in cadrul unui eveniment restrins dedicat clientelei fidele.

Georgeta Cristescu - gazda acestui eveniment, Liana Marin - CEO Mass Media Consulting,companie partener media ,  Tudor Vreme-Moser, CEO IdeaTm -partener imagine au prezentat conceptul acestor seri,domnul Adrian Butuc - importatorul pentru Europa de Est a peste 80 de vinuri portugheze, a prezentat selectia de vinuri prezenta in eveniment si vinul de Portho din podgoria Martha de 10 ani ce a fost degustat.

O atmosfera calda si intima, invitati de exceptie, au facut prima editie a Serilor Tanggo Boutique o seara reusita. Prezenta vinului de Portho pus la dispozitie de Premium Drinksa adus exuberanta si exotism si caldura inceputului acestui sezon.

Tanggo Boutique alaturi de brandurile promovate dealungul timpului, vă aşteaptă cu noi accesorii, coliere şi brăţări proiectate şi produse de Studio Gi, din Venezia. Bijuteriile sunt confecţionate din aliaje metalice, pietre naturale, sticlă sau cristale Swarowski.

Tanggo Boutique strada  Lucian Blaga, nr. 1 ap. 21 C (intrarea pe D. Cantemir) 300001, Timişoara
Tanggo Boutique, Timişoara

Despre Tanggo Boutique

Tanggo Boutique a fost creat din dorinţa de a oferi „best value for money” unui public divers, cu apetit pentru modă şi pentru lucruri de calitate.

În magazin se găsesc ultimele colecţii ale unor branduri cu renume pe pieţele modei din Milano şi Paris, ca: Napoleoni, Tosca Blu Shoes şi Lancaster.

Selecţia modelelor de pantofi, genţi şi accesorii se face cu şase luni înainte de sezon.

Piesele colecţiilor se găsesc în serii mici şi satisfac atât dorinţele consumatoarelor de modă ce cumpără în funcţie de tendinţele sezonului, cât şi femeilor care au obiceiul de a cumpăra produse de calitate, piese de colecţie timeless, care devin preţioase în timp.

Forma de comunicare cu publicul ţintă este una personalizată, cea de „person to person”. Boutique-ul este ascuns, ferit oarecum de zona comercială a magazinelor de profil, de zgomotul reclamelor de tot felul. Nu este o opţiune neaparat sa fim discreţi, dar cu siguranţă am strica surpriza celor ce ne descoperă, precum şi clientelor fidele care-şi doresc intimitate, dacă nu am fi aşa.

 

citeste totul despre: