FOTO Pregătiri pentru deschiderea primului magazin Mӧmax din România. Soseşte concurenţa pentru Ikea

FOTO Pregătiri pentru deschiderea primului magazin Mӧmax din România. Soseşte concurenţa pentru Ikea

Încă se lucrează la amenajarea magazinul Mӧmax de la intrarea în Timişoara FOTO Ş.Both

Cu o cifră de afaceri de 4,2 miliarde de euro, grupul XXXLutz este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă din lume. Austrieci intră în România, prin Timişoara.

Ştiri pe aceeaşi temă

Compania austriacă de retail de mobilă XXXLutz cu sediul în Wels (în apropiere de Linz) intră pe piaţa din România, cu gama mediu premiul a companiei: Mömax. Magazinul va fi deschis la Timişoara, la ieşirea din oraş, pe Calea Aradului nr.123, în spatele benzinăriei LukOil şi restaurantul Valery 4.

Grupul XXXLutz are o vechime de 72 de ani. Cu un număr de circa 28.000 de angajaţi şi cu o cifră de afaceri de 4,2 miliarde euro, grupul XXXLutz este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă din lume.
 
Acesta va intra pe piaţa din România, ca principal concurent pentru suedezii de la Ikea. 
 
Grupul XXXLutz cuprinde o varietate de mărci şi companii diferite: XXXLutz, Mӧbelix şi Mӧmax.

Austriecii au ales să vină în România cu gama mediu premiul a companiei prim Mömax. 

 
Mömax la Timişoara
 
Deschiderea primului magazin Mömax din Timişoara va avea loc la începutul anului 2018.
 
Hala în care va funcţiona Mömax fost construită şi închiriată de omul de afaceri Teodor Tuducan, patronul fabricii de apă minerală Perenna, pe o perioadă de 15 ani. 

Austriecii au început amenajarea halei de pe Calea Aradului încă din primăvară. Tot atunci au demarat şi campaniile de angajare de personal, urmat apoi de pregătire angajaţilor. De altfel, aşa cum se înâmplă în marile companii, angajaţii au posibilitatea să se dezvolte şi să profite de oportunitătile de carieră.
 

 
Mӧmax Timişoara a finalizat cu succes săptămâna aceasta selectarea vocii „Mia” - spiritul casei, cea care se va regăsi pe toate înregistrările şi produsele de promo audio. Selecţia a fost demarată în urmă cu două săptămâni, iar după o etapă de preselecţie, finalistele reprezentate de voci feminine au dat testul final în faţa unui juriu compus din persoane cu expertiză în oratorie, dicţie şi timbru vocal. Vocea „Mia” a fost câştigată de o actriţă de la Teatrul German din Timişoara.



Cei de la XXXLutz au un plan de afaceri ce depăşeşte 10 milioane de euro în primul an, ceea ce înseamnă că vor intra în bugetul Consiliului Local Timişoara aproximativ 2 milioane de euro.

 
Povestea companiei XXXLutz
 
Compania a fost fondată în 1945 în Haag am Hausruck, de soţii Richard şi Gertrude. Iniţial s-a axat strict pe producţia din Austria. Astfel că, prima gamă de produse a constat în cutii din lemn pictate manual şi mobilier tradiţional, în stil de ţară.
 
În deceniile care au urmat, XXXLutz s-a reorientat spre succesul prin extindere. Cifra de afaceri a început să crească simţitor, iar în 1989 s-a deschis retailerul de mobilier cu discount Mӧbelix. Anul următor, grupul austriac a pătruns pe piaţa germană.

 
Pentru a satisface mai bine piaţa, un nou concept de magazin a fost creat în 2002. Mömax a păstrat stilul la preţuri accesibile. În 2003, grupul a ajuns la poziţia de lider pe piaţă în Austria cu o cifră de afaceri de 1,25 miliarde de euro.
 
Cu 566 de magazine în Austria, Germania, Cehia, Croaţia, Franţa, Elveţia, Suedia, Slovenia, Slovacia, Bulgaria şi Ungaria (urmează şi România), grupul XXXLutz este acum unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă din lumea. 
 
Grupul a avut peste 20 de milioane de clienţi în Europa.

Magazine Mӧmax în Germania, Austria, Cehia, Ungaria şi Slovacia
 
În octombrie 2002, odată cu deschiderea primului magazin Mӧmax, în Dornbirn/Voralberg a început cariera de succes al acestui brand. Au urmat alte deschideri în Austria şi Germania, cât în alte state europene. 
 
În acest moment există magazine Mömax în Germania (26), Austria (57), Cehia (9), Ungaria (4) şi Slovacia (6). 

 
Fiecare magazin oferă, pe o suprafată de 6.000-8.000 metri pătraţi, idei pentru amenajarea casei oferind interioare moderne la preţuri avantajoase. Mömax se extinde în continuare fiind deja planificate alte noi deschideri.
 
„Mömax este o concepţie nouă, bazată pe trendul actual, modern, la un pret avantajos. Mömax oferă soluţii atractive la un preţ redus, prezentate în locuinţe model, ocupând până şi cele mai mici spaţii. Acest concept rezintă în apartamente tipizate, complet amenajate, modul în care se poate amenaja un apartament de 35, 50 sau chiar 70 metri pătraţi, modern şi la un preţ avantajos. Astfel, urmând trendul se poate reamenaja locuinţa mai des şi mai variat. Produsele noastre permit acest lucru. Pe lânga preţurile bune, este foarte important ca, toate ideile şi soluţiile să fie prezentate perfect. Clientii Mömax primesc soluţii de amenajare, facute cu gust, pe care pot să le transpuna identic în propria lor casă. Toate acestea îi ajută să planifice mai uşor şi le confera siguranţa”, spun reprezentanţii companiei.  

 
Sub sloganul „acasă în trend” se poate găsi tot ce este legat de casă, accesorii pentru toate încăperile, textile, corpuri de iluminat şi covoare moderne. Echipa Mömax va oferi consiliere şi proiectare pentru clienţi.
 
Locul doi în Europa, locul trei în lume 
 
În 2003, în topul firmelor „Europa’s 500”, XXXLutz figurează ca firma cu cea mai dinamica dezvoltare, fiind clasată pe locul al 20-lea din Europa.
 
Grupul este pe locul doi în topul vânzărilor de mobilă şi bricolaj în Europa şi pe locul trei în lume. Prima poziţie este ocupată de Ikea. 
 

 

citeste totul despre: