Durata ideală a antrenamentului la sală. Specialist: „Ajungem să pierdem masă musculară în loc de grăsime“

Durata ideală a antrenamentului la sală. Specialist: „Ajungem să pierdem masă musculară în loc de grăsime“

FOTO abc.net

Dacă v-aţi hotărât să mergeţi la sală sau pur şi simplu să alergaţi pentru a slăbi sau pentru a vă menţine în formă, trebuie să ţineţi cont de un aspect extrem de important. Specialiştii atrag atenţia că durata ideală a unui antrenament nu trebuie să depăşească o oră pentru amatori.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dacă muncim prea mult la sala de forţă, atrag atenţia medicii, organismul produce hormonul eliberator de corticotropina (crh) şi cortizolul. Aceştia pot afecta digestia şi încetini circulaţia sângelui către stomac, fapt ce nu favorizează pierderea în greutate.
 
Astfel, prea multe exerciţii fizice pot avea un efect contrar şi asta din cauza hormonilor care sunt eliberaţi în timpul sesiunilor de intensitate ridicată. Se recomandă ca durata exerciţiilor să nu depăşeaşcă 45-60 de minute pe antrenament pentru că riscăm să avem parte de un efect invers decât cel pe care ni l-am fi dorit.
 
“Un antrenament de fitness ar trebui să dureze între 45 şi 60 de minute maxim şi nu depăşim trei-patru şedinţe pe săptămână. Dacă depăşim perioada de o oră antrenamentul nu mai este productiv. Încep o serie de procese care nu mai sunt benefice organismului. În loc să pierdem grăsime ajungem să pierdem masă musculară. Sunt persoane care pot întinde un antrenament pe un timp mai îndelungat, dar nu este bine. Poate unii iau energizante, dar pierd masa musculară”, ne-a spus Bogdan Năstase, antrenor de fitness.
 
Specialiştii din Regatul Unit cred că ar fi suficiente şi 20-30 de minute pe zi, patru zile pe săptămână. De asemenea, este recomandat ca, în loc să ne petrecem ziua pe scaun şi apoi să facem efort la sală din dorinţa de a recupera, mai eficient ar fi să facem exerciţii de intensitate scăzută, pe tot parcursul zilei.
 
Încearcă să te ridici de la birou mai des, să faci plimbări scurte, în loc să incluzi toată sesiunea de exerciţii într-un singur program, arată Daily Mail.
citeste totul despre: