Angajări la Direcţia de Asistenţă Socială Dâmboviţa. Ce posturi sunt vacante

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Direcţia de Asistenţă Socială Dâmboviţa organizează concurs în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată a mai multor funcţii contractuale vacante.

Un post de şef birou:

        

-angajarea se face pe perioadă nedeterminată;

        

-locul de muncă: Birou Servicii comunitare:

    

Un post de inspector specialitate:

        

-angajarea se face pe perioadă nedeterminată;

        

-locul de muncă: Birou Servicii comunitare:

    

Un post de asistent social:

        

-angajarea se face pe perioadă nedeterminată;

        

-locul de muncă: Centrul social „Sf. Maria”.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;

d) are capacitate deplină de exerciţiu;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale sunt:

Un post de şef birou:

       

-nivel studii necesare candidatului pentru ocuparea posturilor: S;

        

-domeniul studiilor absolvite: psihologie, asistenţă socială, sociologie, cu vechime de 2 ani în domeniul ştiinţelor sociale sau absolvent cu diplomă de licenţă în domeniul juridic, medical, economic şi al ştiinţelor administrative, cu experienţă de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale;

        

-vechime în muncă: minimum 2 ani.

    

Un post de inspector specialitate:

        

-nivel studii necesare candidatului pentru ocuparea postului: S;

       

-domeniul studiilor absolvite: ştiinţe economice – specializare contabilitate şi informatică de gestiune;

       

-vechime în muncă: minimum 2 ani.

    

Un post de asistent social:

        

-nivel studii necesare candidatului pentru ocuparea postului: ştiinţe sociale/psihologie şi ştiinţe comportamentale;

       

-vechime în muncă: minimum 3 ani;

        

-vechime în domeniul studiilor absolvite: minimum 1 an.

Târgovişte

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite