Produse mucegăite într-un supermarket Profi. Ce spun reprezentanţii lanţului de magazine
0O femeie din Lugoj a cumpărat de două ori, în două zile consecutive, un produs mucegăit dintr-un magazin Profi. S-a întors la magazin şi a cerut explicaţii, însă nu le-a primit.
Şeful de magazin i-a spus că îi dă banii înapoi sau poate să ia un alt
produs de aceeaşi valoare. Femeia nu a vrut şi a spus că va reclama la OPC.
“Am fost ieri de am făcut cumpărături, de obicei nu obişnuiesc să iau bonurile şi am ajuns acasă şi am văzut ca blatul de tort era mucegăit. Am fost astăzi iar şi am luat un nou blat, care este din nou mucegăit. De data asta am blatul, am bonul şi o sa-i reclam mai departe. Şeful de magazin s-a oferit să-mi dea bani sau să-mi dea altceva în schimb, pentru că am început să fac scandal şi se uita lumea la noi. I-am spus că nu vreau, pentru că s-a întâmplat de mai multe ori să iau produse stricate de la ei. E vina personalului pentru că trebuie să verifice marfa”, ne-a declarat femeia supărată.
Gabriel Pâslaru, purtătorul de cuvânt al lanţului de magazine Profi ne-a spus că, atunci când apar aceste situaţii, reprezentanţii magazinului iau întotdeauna măsuri să rezolve problemele şi produsele se retrag.
“E posibil să apară astfel de incidente, important e ca atunci când sunt constatate ele să ajungă cât mai repede la şeful de magazin, ca să analizeze: dacă sunt sau nu în termenul de valabilitate, dacă acolo unde sunt depozitate sunt respectate condiţiile, oricum acestea vor ajunge la producător pentru a vedea care este motivul. Orice producător care face un contract cu magazinul, vine cu o reţetă şi un certificat de conformitate. Magazinele nu au posibilitatea să verifice produs cu produs ce se află în interior. La blatul ăsta se poate vedea prin ambalaj, dar chiar şi aşa într-un magazin Profi sunt peste 5.000 de produse. Ceea ce putem face este să aducem în faţă cele mai proaspete produse. Dacă se constată nereguli, în primul rând cel care reclamă trebuie să-şi primească banii înapoi pentru că este anormal să plătească un produs care nu este conform, iar în al doilea rând magazinul ia măsuri. Dacă produsul e neconform, îl verificăm dacă e la fel şi în alte magazine şi dacă e neconform şi în celelalte e retras cu totul. Dacă doar acolo local e o problemă, de orice natură, trebui descoperită cauza şi înlăturată”, spune Pâslaru, care îi sfătuieşte pe cumpărători să păstreze întotdeauna bonul şi să returneze produsele neconforme.