Cumpărătorii au lăsat la Ploieşti Shopping City 25 de milioane de euro. Mall-ul sărbătoreşte 1 an, cu premii şi oferte speciale
0Mall-ul Ploieşti Shopping City împlineşte vineri, 15 noiembrie, un an de la inaugurare. La o aşa sărbătoare, weekend-ul va fi unul special, cu atmosferă festivă, şampanie, dulciuri, promoţii, discount-uri şi concursuri cu premii. Ca bonus, se deschide şi patinoarul de pe terasa mall-ului
Toţi vizitatorii care vor face shopping în weekend-ul 15 - 17 noiembrie în Ploieşti Shopping City vor avea parte de oferte speciale şi surprize în magazinele selectate. De asemenea, aceştia vor putea câştiga unul dintre miile de premii puse în joc dacă vor participa la tombola cu premii instant sau la concursurile organizate. În plus, pot avea surpriza de a se întâlni, pe culoarele centrului comercial, cu promoterii care îi vor servi cu şampanie şi dulciuri.
Totodată, weekend-ul ce marchează 1 an de la deschiderea mall-ului reprezintă şi startul campaniei de iarnă.
„Un an de la lansarea Ploieşti Shopping City ne-a demonstrat că prahovenii aveau nevoie de un centru comercial modern, o destinaţie de shopping şi distracţie pentru toată familia. Acum ei au la dispoziţie un mix de branduri de top la nivel internaţional, precum Zara sau Sephora şi un food court cu o varietate culinară, dar şi zone de joacă special amenajate pentru copii şi posibilităţi de entertaiment pentru cei mari. Le mulţumim tuturor celor ce ne-au trecut pragul şi îi aşteptăm în weekend să sărbătorim împreună un an de Ploieşti Shopping City”, au spus reprezentanţii Ploieşti Shopping City.
Lansat în urma unei investiţii de 65 de milioane de euro, Ploieşti Shopping City a fost vizitat de la deschidere şi până în prezent de peste 5 milioane de persoane, iar încasările înregistrate se ridică la peste 25 milioane de euro. Cu o suprafaţă închiriabilă de 55.000 metri pătraţi şi oferind mai mult de 1100 de locuri de muncă, centrul comercial găzduieşte peste 100 de magazine, restaurante şi cafenele.
Brandurile internaţionale reprezintă 75% dintre chiriaşi, în timp ce procentul brandurilor naţionale se ridică la 21%, iar cele locale însumează 4% din totalitatea comercianţilor.
Mall-ul din Ploieşti are şi cel mai mare cinema din afara Bucureştiului, cu 12 ecrane, operate de cel mai activ jucător din domeniu, Cinema City, precum şi cea mai mare zonă dedicată electronicelor şi electrocasnicelor.
Vă mai recomandăm