Cum a decis o bibliotecă să-i ajute pe studenţi şi pe cercetători să-şi facă lucrările stând, totuşi, acasă
0Este vorba de Biblioteca Judeţeană „V.A. Urechia” din Galaţi, unde se pot face solicitări prin email pentru a obţine varianta electronică (scanată) a unor documente aflate în colecţiile proprii. Totul se face fără plată, însă numărul de pagini este limitat.
Biblioteca Judeţeană „V.A. Urechia” din Galaţi a decis să dea o mână de ajutor celor care, în aceste vremuri cu restricţii de circulaţie, trebuie să facă anumite lucrări, cum ar fi licenţe, dizertaţii sau cercetări ştiinţifice de orice fel.
„Din dorinţa de a fi permanent în contact cu cititorii noştri şi de a-i sprijini în orice condiţii, venim întâmpinarea tuturor membrilor comunităţii oferind posibilitatea de a intra în posesia de materiale/informaţii scanate din documentele existente în colecţiile noastre, necesare în aceste vremuri de criză pentru studiu, documentare şi cercetare, pentru elaborarea de lucrări de specialitate sau susţinerea de examene”, a precizat instituţie amintită.
Pentru a obţine informaţiile de care au nevoie, doritorii trebuie să parcurgă doar doi paşi. Primul este accesarea catalogului online al bibliotecii judeţene: http://193.231.136.4/opac/advancedsearch pentru identificarea materialele necesare. Al doilea este transmiterea unui email la adresa: vaurechia@gmail.com, în care să includă: numele şi prenumele, numărul permisului de intrare la bibliotecă şi materialele documentare de care au nevoie.
Operaţiunea de scanare a documentelor solicitate se va realiza cu respectarea prevederilor legislaţiei în vigoare şi ale Regulamentului serviciilor pentru public (capitole, subcapitole, articole etc., în limita a 10 pagini). Solicitările vor fi rezolvate în cel mai scurt timp posibil, iar documentele vor fi trimise prin email.