FOTO VIDEO Filmul de promovare a staţiunii Mamaia va participa la competiţia de profil de la Cannes

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Filmul de promovare a staţiunii Mamaia, realizat de Asociaţia de Promovare Litoral – Delta Dunării, a fost invitat să participe la competiţia internaţională „Cannes Corporate Media & TV Awards 2014”.

Competiţia „Cannes Corporate Media & TV Awards 2014” este recunoscută la scară internaţională ca fiind unul dintre cele mai prestigioase festivaluri ale genului, la care participă firme din 40 de ţări, de pe cinci continente.

În 2013, trofeele-delfin au luat, printre altele, drumul Australiei, Poloniei, Japoniei, Rusiei, Ucrainei, Emiratelor Arabe, Quatarului, Kazakhstanului, Serbiei, Noii-Zeelande, Germaniei, Thailandei, Franţei, Marocului, Statelor Unite, Braziliei şi Taiwanului.

Până anul acesta, România a fost una dintre puţinele ţări din Europa de Est care nu a fost reprezentată în cadrul festivalului. Astfel, filmul de promovare a staţiunii Mamaia va fi primul de acest gen din România, ajungând să fie cunoscut pe viitor la nivel mondial si contribuind astfel şi la îmbunătăţirea imaginii României la nivel global.

Filmele ce vor intra în competitie vor fi evaluate de către un juriu format din câştigători ai premiilor Oscar şi Emmy, specialişti media şi profesionişti din domeniul marketingului şi al audiovizualului.

Lansat de 1 Mai

Filmul staţiunii Mamaia a fost lansat oficial pe data de 1 Mai, în cadrul evenimentului organizat de Asociaţia Litoral – Delta Dunării pe plaja din Mamaia şi difuzat simultan de cluburile şi hotelurile din staţiune, tot în aceeaşi seară, la miezul nopţii.

Filmul a fost realizat exclusiv din fonduri obţinute din taxa de promovare a staţiunii, colectată la nivelul Asociaţiei, cu scopul de a promova Mamaia pe piaţa naţională şi pe pieţele internaţionale cu potenţial de emitere de turişti. Astfel, filmul are o durată de 15 minute şi 54 de secunde şi ilustrează frumuseţea staţiunii prin atracţiile sale turistice: cazare de lux, oportunităţi atractive de petrecere a timpului liber, viaţă de noapte explozivă, sporturi nautice şi de aventură şi, nu în ultimul rând, peisaje de neuitat. Producţia poate fi vizionată şi într-o variantă mai scurtă, de 4 minute şi 41 de secunde, aceasta fiind versiunea care va fi oficial folosită în scopuri de promovare turistică, la târgurile internaţionale de turism şi evenimentele de profil, de către agenţiile de turism din România şi hotelurile din Mamaia.

Mamaia, Miami-ul Europei

„Ne-am propus să realizam primul film şi primul site oficial al staţiunii, să participăm la târgurile de turism naţionale şi internaţionale cu show-uri care să atragă atenţia, să ne stabilim şi să urmăm o strategie eficientă de promovare. Am realizat cu mândrie acest film, pentru care echipa noastră a lucrat cu profesionişti care au reuşit să surprindă tot ce are Mamaia de oferit ca destinaţie care are şansa să devină Miami-ul Europei. Vorbim despre singurul film de destinaţie turistică din România, dar sunt convinsă că şi de această dată vom crea un model care îi va determina pe cei ce administrează alte destinaţii turistice din România să iniţieze realizarea de filme de promovare turistică de acelaşi gen şi la acelaşi standard. Invitaţia la Cannes ne onorează şi răsplateşte eforturile şi dedicaţia cu care echipa MontBlanc Pictures, aleasă de noi, a lucrat la realizarea acestui film“, a spus Corina Martin, preşedinte Asociaţia de Promovare Litoral – Delta Dunării.

Vă mai recomandăm:

VIDEO Delia feat. Speak - A lu' Mamaia. Imnul oficial al staţiunii a fost lansat

FOTO „A lu’ Mamaia“, noul imn al staţiunii, în deschiderea Fashion Summer Festival

Începe „Litoralul pentru toţi“, vacanţă la preţuri relaxate

VIDEO FOTO Clipul oficial de prezentare al staţiunii Mamaia a fost lansat în versiunea completă

Minivacanţa de 1 Mai, la final. Lungul drum spre casă


 

Constanţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite