Ocolitoarea Făgăraşului, la stadiul de studiu de fezabilitate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Centura de ocolire a Făgăraşului începe să prindă contur, însă doar pe hârtie. Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi Naţionale (CNADNR) a lansat licitaţia în vederea întocmirii studiului de fezabilitate pentru construcţia acestei şosele.

 Doar pentru întocmirea acestei documentaţii se vor cheltui 471.774 de lei fără TVA (584.999,76 lei cu tot cu TVA),, iar termenul de elaborare a SF-ului este de patru luni şi jumătate de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

În conformitate cu precizările CNADNR drumul este proiectat a se construi pe partea de Nord a municipiului, respectiv pe traseul actualului drum tehnologic de pământ de pe digul Oltului, în lungime de 5,93 km. Pe această centură se va intra de la km 232 de pe DN1 şi se va ieşi tot pe DN1 la km 236. Centura va avea două benzi de mers, partea strict carosabilă va fi de 6 metri lăţime, iar drumul va trece peste două poduri, dintre care unul este peste Berivoi.

Centru nu va avea nici o legătură cu autostrada Sibiu-Braşov şi va fi practic a doua variantă de ocolire a oraşului după autostradă. Autostrada care vine de la Sibiu va trece prin sudul Făgăraşului. Traseul autostrăzii merge în paralel cu Voila şi Dridif, la o distanţă considerabilă, iar în dreptul comunei Beclean se îndepărtează şi mai mult de DN1, înspre munte. Ocoleşte inclusiv Hurezul şi Râuşorul şi se intersectează cu Drumul Naţional abia între Mândra şi Făgăraş.

Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite