Primăria Blaj a concesionat pentru 6 ani serviciul public de transport călători. Cine a câştigat licitaţia de peste 2,5 milioane lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
autobuze mercedes cluj cu usb pentru gadget-uri foto facebook emil boc

Administraţia locală din Blaj a încheiat în luna decembrie un contract în valoare de 2.622.941 de lei cu un operator de transport pentru concesionarea serviciului public de transport local de persoane prin curse regulate.

Contractul ]ncheiat cu firma Gigu Trans SRL are o valabilitate de şase ani, perioadă în care operatorul se angajează să asigure accesul a cât mai multor persoane la serviciul public pe care îl prestează. Pe durata contractului de concesiune, firma privată trebuie să realizeze, în primele şase luni ale contractului, investiţii de peste 400.000 de lei în amenajarea şi dotarea a 40 de staţii, montarea de indicatoare de semnalizare şi amenajarea prin închiriere sau construire a unei autogări.

Caietul de sarcini aferent procedurii de achiziţie publică prevede un număr de opt trasee de călători după cum urmează:

- traseu IAMU Blaj - Tiur  8.5 km, dus întors 17 km  - 4 curse/zi  

- traseu Blaj - Tiur 5 km, dus întors 10 km – 6 curse/zi 

- traseu IAMU Blaj - Manarade 10.5 km, dus întors 21 km 4 curse/z

- traseu Blaj - Manarade 7 km, dus intors 14 km – 4 curse/zi 

- traseu IAMU Blaj - Petrisat  7.5 Km, dus întors 15 km – 4 curse/zi

- traseu Blaj - Petrisat 4 km, dus întors 8 km – 5 curse/zi

- traseu Blaj local IAMU - 5 km, dus întors 10 km – 5 curse/zi 

- traseu Blaj  - Salca 3.5 km, dus întors 7 km – 5 curse/zi

Alte trasee, orarul acestora şi frecvenţa de operare vor fi stabilite de Consiliul Local al Municipiului Blaj, în funcţie de necesităţile ivite ulterior. Concesionarul va fi obligat ca în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la notificarea Consiliului Local al Municipiului Blaj, să opereze pe noul traseu stabilit. Firma Gicu Trans SRL a fost unicul participant la licitaţia oragnizată de Primărie Blaj, oferind valoarea de 2.622.941 de lei pe o perioadă de şase ani, mai mică cu aproape 500.000 de lei faţă de valoarea estimată iniţial.

Procedura a prevăzut că operatorul trebuie sa facă dovada deţinerii a patru maşini cu dotări speciale cu minimum 25 locuri totale. Toate mijloacele de transport necesare trebuie trebuiau să fie noi, cu norma de poluare Euro 6, cu rampă de acces persoane cu handicap şi minimum 3 locuri destinate acestora. În plus, prestatorul trebuie să mai deţină încă două maşini de rezervă (mai mari de 22 de locuri) şi 1 autocar, cu norma de poluare minim Euro 4. Concesionarul va plăti la bugetul local o redevenţă minimă de 3% din volumul încasărilor/an.

Alba Iulia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite