Articol publicitar

McDonald’s lansează Campania Gust Nemţesc pe Placul Românului

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
mcdonalds

McDonald’s România lansează, începând cu 2 octombrie 2015, două surprize de toamnă: sandvişul Saxon cu vită şi sandvişul Bavarez cu cârnaţi. Cele două produse fac parte din campania “Gust nemţesc pe placul românului”, care aduce în atenţia clienţilor două reţete noi, în ediţie limitată şi îşi propune să îi delecteze cu gusturi nemteşti sărbatorite în stil românesc.

Prin această campanie, McDonald’s îşi doreşte să recreeze atmosfera de toamnă, oferind un nou motiv de sărbătoare pentru români, inspirat din tradiţiile nemţeşti, chiar şi după terminarea verii. Sandvişurile vor fi disponibile până în 20 noiembrie în toate cele 67 restaurante McDonald’s din ţară.

”Lansăm aceste sandvişuri în contextul aniversarii de 20 de ani de McDonald’s în România, ca o surpriză pentru clienţi şi o dovadă a faptului că ne dorim mereu să inovăm. Gusturi Nemţeşti pe Placul Românilor este o campanie care face parte din strategia noastră pe termen lung, căreia i-am dat startul o dată cu campania Săptămâni Româneşti. Ne dorim să le oferim mereu clienţilor gusturi noi, reteţe autentice, dezvoltate la nivel local şi create special pentru a le da motive să revină mereu în restaurantele noastre”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

Sandvişul Saxon cu vită este preparat cu carne de vită, bacon, ceapă prăjită, într-o chiflă cu parmezan, alături de sos cheese mix şi sos de muştar cu hrean. Sandvişul Bavarez cu cârnaţi conţine 2 cârnaţi Thuringer serviţi alături de bucăţi de ceapă prăjită, înveliţi într-o chiflă cu mălai şi sos de muştar.

Campania “Gust nemţesc pe placul românului” este dublată de o actiune promoţională, activă în toate restaurantele din ţară şi pe site-ul www.mcdonalds.ro, prin care cei mai iscusiţi vorbitori de limba germană vor avea şansa să câştige un premiu surpriză.

Calitatea la McDonald’s

La McDonald’s preparăm produsele cu grijă din ingrediente de calitate. Pentru fiecare produs preferat de consumatorii noştri folosim ingrediente de la parteneri de încredere, lideri în domeniul lor de activitate. Folosim 100% carne de vită din sfert anterior şi flanc, procentul de grăsime nu depăşeşte 20%. Furnizată de Inalca Italia, carnea de vită este preparată pe plită, fără adaos de grăsime, condimentată doar cu sare şi piper după preparare.

Despre McDonald’s România

În anul 2015 McDonald’s România aniversează 20 de ani de la deschiderea primului restaurant. Compania este lider al pieţei restaurantelor din ţară cu 67 de restaurante în 21 de oraşe şi 150.000 de clienţi care îi trec pragul zilnic. McDonald’s are peste 4000 de angajaţi şi a investit peste 600 de milioane de lei în România. În anul 2014, McDonald’s a fost desemnat cel mai bun angajator al anului conform AON Hewitt.

Pentru mai multe informaţii vizitaţii: www.mcdonalds.ro si www.facebook.com/McDonalds.ro.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite