De ce vinde Ikea mâncare şi de ce este atât de ieftină

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Chiftelute suedeze, emblema restaurantelor Ikea FOTO Shutterstock
Chiftelute suedeze, emblema restaurantelor Ikea FOTO Shutterstock

„E dificil să faci afaceri pe stomacul gol“, a spus Ingvar Kamprad, fondatorul Ikea. Din această constatare simplă s-a născut conceptul restaurantelor nelipsite din magazinele retailerului de modă şi fără de care o vizită la Ikea este de neconceput pentru mulţi.

Aceste cuvinte rostite cu mulţi ani în urmă de Ingvar Kamprad rămân valabile în orice epocă şi pot fi extrapolate la shopping. Este aproape imposibil să faci cumpărături pe stomacul gol, nu ? Acesta este doar unul dintre motivele pentru care, în 1956, Ingvar a decis să deschidă un restaurant chiar în primul magazin din Älmhult, Suedia.

În prezent, compania Ikea, cunoscută în toate colţurile lumii pentru mobilierul său ambalat, care poate fi auto-asamblat, funcţionează în 430 de magazine, în mai mult de 50 de state, dintre care multe găzduiesc restaurante care servesc un amestec de bucătărie suedeză şi locală, în funcţe de zona de amplasare.

Află aici care e legătura între mobilă şi mâncarea din restaurant şi de ce sunt preparatele atât de ieftine.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite