Cum gestionezi durerile de spate în sarcină

Cum gestionezi durerile de spate în sarcină

Când burtica începe să se vadă în sarcină, începe şi durerea de spate.

Luată zi cu zi, sarcina poate să devină orice numai o minunăţie nu! După ce trec greţurile şi ameţelile din primul trimestru, zici c-ai scăpat!  Acum, când burtica începe să se vadă, începe şi durerea de spate. Tolerezi cu bine mersul de raţă, ba te obişnuieşti şi cu retenţia de apă... doar cu durerile de spate îţi vine mai greu! Din fericire, există câteva remedii foarte eficiente, de care ai putea să ţii cont.

Ştiri pe aceeaşi temă

Fă Yoga!

Yoga e  o practică veche, cu rădăcini în India antică, una dintre cele mai populare tehnici pentru estomparea durerilor de spate. Această mişcare care întăreşte articulaţiile şi îmbunătăţeşte flexibilitatea e cea mai bună opţiune pentru cine luptă nu doar cu durerile de spate. Dacă începi înainte să rămâi însărcinată e şi mai bine, pentru că vei fi mai liniştită (nu vei trece atât de uşor de la o stare emoţională la alta la alta), muşchii şi articulaţiile ţi se vor întări, iar acest lucru îţi va estompa durerile de spate. În plus, yoga practicată atât înainte cât şi în timpul sarcinii te va ajuta să ai o naştere mai uşoară. Exerciţiile de respiraţie conştientă îţi întăresc psihicul, într-o perioadă de intense schimbări hormonale. Dar, cum fiecare sarcină e unică, e indicat să ceri şi părerea medicului tău obstetrician, înainte să te-apuci de treabă.

Descoperă mai multe pe www.clickpentrufemei.ro

 

Mituri despre sarcină

Slăbeşte sănătos după sarcină

 

 

citeste totul despre: