Vocea României, lider de audienţă: câţi români s-au uitat la Pro TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Tomi Weissbuch a ajuns în finala show-ului de la Pro TV FOTO Pro TV
Tomi Weissbuch a ajuns în finala show-ului de la Pro TV FOTO Pro TV

Vocea României a dominat din nou topul audienţelor din seara de vineri, devansând show-ul X Factor. Show-ul de la Pro TV a fost lider de audienţă pe toate target-urile de public.

Vocea României a avut cifre de audienţă mai bune decât X Factor, la duelul celor două show-uri în seara de vineri. Emisiunea muzicală de pe Pro TV a fost lider de audienţă pe toate targeturile, atât pe întreaga durată a show-ului, cât şi pe intervalul de intersecţie. Mai mult, ediţia precedentă a fost la o distanţă de 250.000 de telespectatori faţă de show-ul de la X Factor, după ce în urmă cu o săptămână diferenţa de audienţă a fost de doar 100.000 de telespectatori.

La nivel naţional, Vocea României a avut o medie de audienţă de 1,2 milioane de telespectatori, cu 236.000 mai mult decât X Factor. Pe tot intervalul show-ului, media Antenei 1 a fost de 960.000 de persoane. Locul trei a fost ocupat de TVR 1 (721.000 de telespectatori), arată paginademedia.ro. Vârf naţional Vocea României: 1.778.000 de telespectatori, la 21.28 (rating 9.6 şi 18,5% cotă de piaţă). 

La oraşe, show-ul de la Pro TV a avut o medie de 866.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a avut 520.000 de telespectatori. Kanal D a fost pe locul trei cu 349.000 de telespectatori. Vârf urban Vocea României: 1.113.000 de telespectatori, la ora 21.28 (rating 11 şi 22,3% cotă de piaţă).

Pe segmentul comercial, al publicului cu vârste între 18 şi 49 de ani, aproape 500.000 de telespectatori s-au uitat la Vocea României, cu 260.000 mai mulţi privitori decât următorul loc, ocupat de Antena 1, arată aceeaşi sursă citată. Kanal D a venit pe locul trei cu 122.000 de telespectatori, Prima TV pe locul patru cu 78.000 de telespectatori şi Acasă TV cu 56.000 de telespectatori. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite