Vocea României, lider de audienţă: câţi români s-au uitat la Pro TV
0Vocea României a dominat din nou topul audienţelor din seara de vineri, devansând show-ul X Factor. Show-ul de la Pro TV a fost lider de audienţă pe toate target-urile de public.
Vocea României a avut cifre de audienţă mai bune decât X Factor, la duelul celor două show-uri în seara de vineri. Emisiunea muzicală de pe Pro TV a fost lider de audienţă pe toate targeturile, atât pe întreaga durată a show-ului, cât şi pe intervalul de intersecţie. Mai mult, ediţia precedentă a fost la o distanţă de 250.000 de telespectatori faţă de show-ul de la X Factor, după ce în urmă cu o săptămână diferenţa de audienţă a fost de doar 100.000 de telespectatori.
La nivel naţional, Vocea României a avut o medie de audienţă de 1,2 milioane de telespectatori, cu 236.000 mai mult decât X Factor. Pe tot intervalul show-ului, media Antenei 1 a fost de 960.000 de persoane. Locul trei a fost ocupat de TVR 1 (721.000 de telespectatori), arată paginademedia.ro. Vârf naţional Vocea României: 1.778.000 de telespectatori, la 21.28 (rating 9.6 şi 18,5% cotă de piaţă).
La oraşe, show-ul de la Pro TV a avut o medie de 866.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a avut 520.000 de telespectatori. Kanal D a fost pe locul trei cu 349.000 de telespectatori. Vârf urban Vocea României: 1.113.000 de telespectatori, la ora 21.28 (rating 11 şi 22,3% cotă de piaţă).
Pe segmentul comercial, al publicului cu vârste între 18 şi 49 de ani, aproape 500.000 de telespectatori s-au uitat la Vocea României, cu 260.000 mai mulţi privitori decât următorul loc, ocupat de Antena 1, arată aceeaşi sursă citată. Kanal D a venit pe locul trei cu 122.000 de telespectatori, Prima TV pe locul patru cu 78.000 de telespectatori şi Acasă TV cu 56.000 de telespectatori.