ProFm lansează campania de imagine „Eşti bine cu ProFM“

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
profm

ProFM, unul dintre cele mai iubite posturi de radio din România, împlineşte luna aceasta 24 de ani. Am început ca radioul Generaţiei Pro şi am ajuns astăzi radioul generaţiei Facebook. Dacă pe vremuri am lansat hiturile Ozone, astăzi cantam cu cei mai mari atisti pe Casa Poporului. Elementul care ne-a definit şi ne-a întinerit mereu a fost muzica şi ne place să credem că am influenţat cu ajutorul ei povestea unei întregi generaţii.

ProFM a fost şi a rămas radioul distracţiei “made în România” pentru că am cântat româneşte, ne-am distrat ca la noi acasă şi am trăit alături de ascultătorii noştri. 

De la aceste idei a pornit şi noua campanie de imagine ”Eşti bine cu ProFM” concepută şi implementată de un nume vechi al publicităţii româneşti, Andrei Fodolică.

Campania ”Eşti bine cu ProFM” pleacă de la un insight simplu dar neglijat. Muzica care îţi place îţi schimbă mood-ul în bine. Şi unde e mai potrivit şi necesar acest shift de percepţie al cotidianului, decât în oraş.

Unde totul este numai un nerv, lumea e încordată, claxoanele se aud mai des ca râsetele, orele de vârf în mijloace de transport sunt mici lecţii de supravieţuire, noile şi puţinele piste de biciclişti sunt mai populate cu maşini parcate decât cu tineri grăbiţi pe două roţi care îşi strigă indignarea pe câte o reţea socială uploadand poze sau filmuleţe care ilustrează fenomenul, mâncarea take out vine mai mult rece decât caldă acasă ori la birou şi mai mult sau mai puţin ce ai comandat, parcagiii agasanţi sunt mai numeroşi ca locurile de parcare, şi câte şi mai câte pricini, variate precum persoanele care trăiesc în el, ce te fac să strâmbi din nas-majoritatea pe bună dreptate, altele doar pentru că suntem prea obişnuiţi să o facem.

Iar atât timp cât depăşesc puterea ta ori cea colectivă de schimbare, împăca-te cu ele. Zâmbetul pe buze, nu le mai lăsa să te afecteze. Muzica îţi porneşte buna dispoziţie si te ajută să ignori relele ”citadine” care ţi se întâmplă. Şi să mai pui pauză la contabilizarea lor. În special când a ieşit soarele în această primăvară-vară nehotărâtă, dă drumul la radio şi fredonează orice îţi place, ŞI HAI SĂ MAI FIM ŞI BINE pentru că sunt o mulţime de motive să zâmbim, şi să ignorăm tot ce nu ne place. Eşti bine când muzica e bună. “

Primele două execuţii ale campaniei, „autobuzul’ şi  „biciclistul”, vor fi expuse în Bucureşti pe OOH, tranzit şi digital. 

Echipa care s-a implicat în realizarea campaniei “Esti bine cu ProFM”: 

-              Andrei Fodolica (creative- fodolica.ro), Nicolae Burcă (ginphoto.ro- fotograf)

-              ProFM : Alexandra Neagoie, Ramona Simon, Daniel Iorga, Marius Dobre.   

Odată cu lansarea acestei campanii şi cu aniversarea a 24 de ani de ProFM în România, sărbătorim şi prin relansarea site-ului www.ProFM.ro, locul în care adunăm toate momentele unice on-air, dar şi exclusivităţi video, fun şi multă muzică nouă.  Noul site vine cu o nouă prezentare grafică, dar şi cu o nouă structură de conţinut. Noul design exprimă mai bine personalitatea actuală a brandului ProFM, interfaţa fiind simplă, clară şi uşor de utilizat.

Detalii pe www.ProFM.ro   

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite