Pro TV recuperează telespectatori după eliminarea show-ului „Lecţii de viaţă“
0Pro TV recuperează distanţa faţă de Antena 1 în topul audienţelor după ce emisiunea „Lecţii de viaţă“ a fost scoasă din grilă. Totodată, „Ştirile Pro TV“ şi-au redobândit poziţia de lider pe toate segmentele de public.
După ce emisiunea de „fake-reality“ „Lecţii de viaţă“ a fost scoasă din grila de programe a postului Pro TV, cifrele de audienţă au simţit o ameliorare. Astfel, cu „La Măruţă“ în loc de „Lecţii de viaţă“, Pro TV a rămas după „Acces Direct“, de pe Antena 1, dar distanţa este cu mult mai mică decât în primele zile ale săptămânii, arată paginademedia.ro. Audienţa Pro TV pe interval a crescut considerabil mai ales la nivelul publicului de la oraşe, acolo unde postul a fost pe locul al treilea timp de trei zile consecutiv.
Audienţele cresc după eliminarea „Lecţiilor de viaţă“
Dacă pe intervalul 17:30 - 19:00, audienţele au crescut, pe intervalul 16:00 - 17:00, momentul de început al emisiunii „La Măruţă“, situaţia a rămas neschimbată. Astfel, abordând subiectul condamnatului prezent în cadrul show-ului „Românii au talent“, „La Măruţă“, în partea a doua de difuzare, a avut o medie de aproximativ 800.000 de telespectatori pe minut, după ce, cu o zi în urmă aduna 660.000 de telespectatori. Antena 1 s-a menţinut pe prima poziţie, cu aproximativ 1,5 milioane de privitori, deşi, anterior, pe când concura cu „Lecţii de viaţă“, audienţa era de trei ori mai mare.
La nivel urban, „La Măruţă“ a avut o medie de 421.000 de telespectatori pe minut, faţă de doar 250.000 de telespectatori pe minut, cu o zi înainte când se calsa pe locul al treilea în acest segment. Antena 1 a fost tot pe primul loc cu 763.000 de telespectatori, după ce, cu o zi înainte, postul din Băneasa înregistra cifre de trei ori mai mari decât Pro TV.
Pe segmentul comercial, diferenţa dintre Antena 1 şi Pro TV a fost de sub 40.000 de persoane, în favoarea „Acces Direct“. Antena 1 a adunat 259.000 de telespectatori, iar Pro TV 223.000 de telespectatori. Anteriori, cu „Lecţii de viaţă“, audienţa Antena 1 era aproape dublă în comparaţie cu show-ul de pe Pro TV.
„Ştirile Pro TV“, din nou pe primul loc
În lipsa „Lecţiilor de viaţă“, „Ştirile Pro TV“ au revenit pe prima poziţie pe toate targeturile, după ce, timp de câteva zile, programul fusese pe locul al treilea pe două segmente de public: urban şi comercial. „Ştirile Pro TV“ au avut o medie la nivel naţional de 1,2 milioane de privitori, revenind pe primul loc. Totodată, 700.000 de telespectatori pe minut la nivel urban au urmărit programul Pro TV, după ce cu o zi în urmă aduna 574.000 de telespectatori şi era pe poziţia a treia, producţia fiind depăşită de Acasă TV. La nivel comercial, Pro TV a avut 337.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 a avut 266.000 de telespectatori.
Emisiunea de tip „fake reality“ „Lecţii de viaţă“ a fost scoasă de Pro TV din grila de programe, după doar două ediţii în care audienţele postului au înregistrat scăderi considerabile, depreciere observabilă mai ales în intervalul de difuzare a „Ştirilor Pro TV“. Astfel, emisiunea „La Măruţă“ a început de la ora 16:00, a luat o pauză la ora 17:00 şi a revenit jumătate de oră mai târziu până la începutul jurnalului.
Show-ul „Lecţii de viaţă“, o producţie de tip ficţiune, bazată pe situaţii şi întâmplări reale din viaţa cotidiană a unor familii, a început din 30 martie, la Pro TV. Emisiunea trata subiecte tensionate, întâmplări care au loc în orice familie, în spatele uşilor închise. Show-ul avea o durată de 45 de minute, fiind produs de compania Constantin Entertainment, în total fiind 40 de episoade. Astfel, introducerea emisiunii a dus la mutarea show-ului lui Cătălin Măruţă de la ora 16:00.