„Poftiţi pe la noi“, cea mai urmărită ediţie de până acum
0Emisiunea „Poftiţi pe la noi“, găzduită de nea Mărin, a stabilit aseară un record de audienţă, fiind ce mai urmărită ediţie din acest sezon şi, implicit, lider pe toate segmentele de public.
Ediţie de ieri, în care nea Mărin şi chef Cătălin Scărlătescu, alături de Roxana Ionescu, Delia Matache, Daniel Buzdugan şi Cătălin Moroşanu, au relansat o pensiune din Sinaia, a plasat din nou postul Antena 1 în topul audienţelor.
Show-ul, difuzat în intervalul orar 20:30 – 22:57, a fost lider de audienţă atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban şi la nivelul întregii ţări.
În minutul de aur al producţiei, 22:36, Antena 1 a înregistrat, la nivelul publicului comercial, 15,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 40,7%, potrivit datelor furnizate de Kantar Media.
În intervalul în care a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a obţinut, în medie, 10,7 puncte de rating şi 29,1% cotă de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de următorul clasat, Pro TV, care avea 5,7 puncte de rating şi 15,6% cotă de piaţă.
La nivelul publicului din oraşe, televiziunea a condus cu o medie de 8,4 puncte de rating şi 19,6 procente din cota de piaţă, ceea ce înseamnă că aproximativ 853.440 de români au fost cu ochii pe nea Mărin. Pro TV, clasat pe locul al doilea cu filmul de acţiune „Jaf contra cronometru“, a înregistrat 5,6 puncte de rating şi 13% cotă de piaţă (aproximativ 568,960 de telespectatori).
Antena 1 a ocupat locul fruntaş în topul audienţelor şi la nivelul întregii populaţiei din România, cu 6,8 puncte de rating şi 16,7% cotă de piaţă, peste 1.200.000 milioane de români urmărind peripeţiile vedetelor, în timp ce Pro TV, ocupantul locului al doilea, a atras aproximativ 1.089.000 milioane de telespectatori, obţinând 5,9 puncte de rating şi 14,5 procente din cota de piaţă.
Emisiunea „Poftiţi pe la noi“, o reinventare a formatului „Serviţi vă rog“, difuzat în trecut de Pro TV, a debutat în forţă la Antena 1. Şi dacă primul episod nu a reuşit să domine toate segmentele de public, fiind lider de audienţă doar pe publicul urban şi pe cel comercial, al doilea episod a transformat postul trustului Intact în lider incontestabil de audienţă. De asemenea, Antena 1 s-a bucurat de cifre de audienţă la fel de bune şi la cea de-a doua ediţie a emisiunii.