Pro TV pierde teren. Antena 1, lider de audienţă cu emisiunea lui Nea Marin

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Nea Marin prezidează emisiunea „Poftiţi pe la noi“ FOTO Antena 1
Nea Marin prezidează emisiunea „Poftiţi pe la noi“ FOTO Antena 1

Emisiunea „Poftiţi pe la noi“, prezidată de Nea Marin, continuă să aducă audienţe bune Antenei 1, postul fiind din nou lider pe toate segmentele de public.

Ediţia de ieri a emisiunii „Poftiţi pe la noi“, în care Nea Marin, alături de Andreea Mantea, Gina Pistol, Don Baxter şi Pacha Man, a încercat să salveze de la faliment o pensiune din Bran, a plasat postul Antena 1 în topul audienţelor. 

Show-ul, difuzat în intervalul orar 20:30 – 22:57, a fost lider de audienţă atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban şi la nivelul întregii ţări. 

Minutul de aur al producţiei, 22:54, a ţinut în faţa ecranelor nu mai puţin de 1.785.000 de români, conform datelor furnizate de Kantar Media. 

La nivelul publicului din oraşe, televiziunea a condus cu o medie de 7,6 puncte de rating şi 17,2 procente din cota de piaţă. Podiumul a fost completat de Kanal D, care a difuzat serialul turcesc „Feriha“, şi de Antena 3. Pro TV, cu filmul horror „Noaptea rechinilor“, s-a clasat pe poziţia a patra, cu 4,4 puncte de rating şi 9,9 cotă de piaţă. 

La nivelul publicului comercial din mediul urban, Antena 1 a înregistrat 9,7 puncte de rating şi 25,8% cotă de piaţă, de aproape două ori mai mult faţă de următorul clasat Pro TV, care a avut 5,1 puncte de rating şi 13,6 procente din cota de piaţă. 

Antena 1 a ocupta locul fruntaş în topul audienţelor şi în ceea ce priveşte întreaga populaţie din România, unde a obţinut o medie de 7 puncte de rating şi 15,7% cotă de piaţă, urmată de Kanal D. Pro TV, ocupantul locului al treilea, a înregistrat 5,1 puncte de rating şi 11,4% cotă de piaţă. 

Emisiunea „Poftiţi pe la noi“, o reinventare a formatului „Serviţi vă rog“, difuzat în trecut de Pro TV, a debutat în forţă la Antena 1. Şi dacă primul episod nu a reuşit să domine toate segmentele de public, fiind lider de audienţă doar pe publicul urban şi pe cel comercial, al doilea episod a transformat postul trustului Intact în lider incontestabil de audienţă. 

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite