Nea Mărin „a altoit“ concurenţa: Antena 1, lider de audienţă pe toate segmentele de public
0Partea a doua a primei ediţii a emisiunii „Poftiţi pe la noi“ a transformat postul Antena 1 în lider de audienţă pe toate segmentele de public.
Difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20:30 – 22:37, al doilea episod din „Poftiţi pe la noi“, o reinventare a emisiunii „Serviţi vă rog“ difuzată în trecut de Pro TV, a avut cifre de audienţă mai bune decât cele obţinute luni, la debut.
Minutul de aur al show-ului, produs de Mona Segall, a fost 22:28, când peste două milioane de români l-au urmărit pe Nea Mărin, fosta vedetă a Pro TV.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a condus cu o medie de 8,4 puncte de rating şi 17,7% procente din cota de piaţă, ceea ce s-ar traduce, conform Paginademedia.ro, în 845.000 de telespectatori, iar Pro TV a înregistrat 6,5 puncte de rating şi 13,9% cotă de piaţă (660.000 de telespectatori).
Clasamentul rămâne neschimbat şi la nivelul publicului comercial din mediul urban, „Poftiţi pe la noi!“ înregistrând o meduie de 9,9 puncte de rating şi 24,3% cotă de piaţă (502.000 de telespectatori), în timp ce Pro TV, clasat pe locul al doilea, a obţinut un rating de 7,7 puncte de rating şi 18,9% din cota de piaţă (391.000 de telespectatori).
Antena 1 a ocupat locul fruntaş în topul audienţelor şi în ceea ce priveşte întreaga populaţie din România, unde a înregistrat, în medie, 8 puncte de rating şi 17% cotă de piaţă, ceea ce înseamnă 1.477.000 de telespectatori, după cum scrie Paginademedia.ro. Pro TV, următorul clasat, a obţinut 6,9 puncte de rating şi 14,8 procente din cota de piaţă, 1.280.000 de telespectatori urmărind filmul „Joc în doi“.
Săptămâna viitoare, Andreea Mantea, Gina Pistol, Pacha Man şi Don Baxter sunt cei la care apelează nea Mărin pentru a pune pe roate o pensiune din Bran.