Cel mai longeviv show TV din lume, „Sabado Gigante“, se va încheia după 53 de ani

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Succesul show-ului
„Sabado Gigante“ se datorează lui Mario Kreutzberger, cunoscut
ca Don Francisco, un pionier în domeniu, care a reuşit să menţină
show-ul în prima linie FOTO AP
Succesul show-ului „Sabado Gigante“ se datorează lui Mario Kreutzberger, cunoscut ca Don Francisco, un pionier în domeniu, care a reuşit să menţină show-ul în prima linie FOTO AP

Cel mai longeviv show TV din lume, programul de varietăţi „Sabado Gigante“, produs de Univision, se va încheia pe 19 septembrie, după ce a fost difuzat pe micile ecrane timp de 53 de ani.

Show-ul de trei ore, care numai în Statele Unite ale Americii (SUA) atrage două milioane de telespectatori pe săptămână, este considerat unul dintre cele mai bune programe de divertisment difuzate sâmbăta. Succesul i-l datorează gazdei sale Mario Kreutzberger, cunoscut ca Don Francisco, un pionier în domeniu, care a reuşit să menţină show-ul în prima linie, informează site-ul variety.com, citat de Mediafax.

„Sabado Gigante“ a inclus competiţii muzicale înainte de apariţia formatelor precum „American Idol“ şi concursuri de dans înainte de lansarea unor show-uri precum „Dancing With the Stars“.

Prezentând interviuri cu oameni diverşi, de la preşedinţi de stat la copii, Kreutzberger a insistat să integreze reclame şi să facă plasare de produse pe platoul de filmare, fapt care a menţinut show-ul profitabil.

Univision nu a anunţat motivele pentru care a luat această decizie. Media de vârstă a telespectatorilor programului crescuse însă, iar Univision făcea eforturi să atragă audienţe mai tinere, să includă elementul de interactivitate online şi să-şi crească prezenţa în social media.

Show-ul a introdus şi momente în limba engleză, pentru a-şi atrage audienţă în sânul populaţiei latino din SUA.

Născut în Chile, din părinţi germano-evrei refugiaţi, Kreutzberger a studiat designul vestimentar la New York. Pasiunea pentru modă a putut fi remarcată în vestimentaţia sa în calitate de gazdă a emisiunii, el deţinând şi o impresionantă colecţie de pantofi.

„Sabado Gigante“ a fost lansat în 1962, pe postul Channel 13 din Chile. Când conducerea postului TV i-a oferit un interval orar sâmbăta, Kreutzeberg a reuşit să-l personalizeze, emisiunea fiind extinsă de la o oră la opt, iar, între anii 1968 şi 1986, programul dura chiar 10 ore.

Ulterior, el a dus programul la Univision, împărţind show-ul săptămânal în jumătate, patru ore în Chile şi patru la Miami (SUA), vreme de şase ani.

În prezent, show-ul este produs doar o dată pe lună în Chile, iar cele trei versiuni ale „Sabado Gigante“ (SUA, internaţional, Chile) sunt filmate în Miami, doar jumătate din program fiind realizat live.

Mai multe zeci de milioane de hispanici vizionează săptămânal show-ul.

Kreutzberger se alătură astfel unor mari personalităţi ale televiziunii, precum David Letterman şi Jon Stewart, care recent au anunţat că vor renunţa la emisiunile care i-au făcut celebri.

TV



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite