Care a fost cel mai vizionat meci din optimile Cupei Mondiale. TVR 1, lider de audienţă pe toate categoriile de public
0Toate partidele din faza optimilor CM FIFA Rusia 2018 i-au adus postului TVR 1 poziţia de lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.
Partidele din sferturi sunt în direct la TVR 1 şi TVR HD pe 6 şi 7 iulie, de la 17.00 şi 21.00. Din ce în ce mai mulţi telespectatori preferă fotbalul în această vară, lucru dovedit şi de cifrele de audienţă obţinute de postul public.
TVR 1 a fost în topul audienţelor cu toate cele opt meciuri din faza optimilor, pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial.
Cel mai vizionat meci din optimi a fost Columbia-Anglia. Aproape 2 milioane de telespectatori au urmărit, în medie, pe 3 iulie, între 21.00 şi 23.00 partida dintre Anglia şi Columbia, comentată de la Moscova de Emil Hossu-Longin şi Florin Mihoc.
A fost cel mai urmărit meci al optimilor, dar şi al Campionatului Mondial de Fotbal de până acum. În minutul de maximă audienţă, nu mai puţin de 2.628.000 de telespectatori erau cu ochii pe TVR 1.
Pe locul al doilea, după audienţele înregistrate de meciuri în optimi, la nivel naţional, s-a clasat partida Uruguay-Portugalia, transmisă de TVR 1 sâmbătă, 30 iunie, între 21.00 şi 23.00. Aproape toate meciurile din faza optimilor au fost văzute, în medie, de peste un milion de telespectatori.
Pe 6 iulie, de la ora 17.00, TVR 1 difuzează partida Uruguay - Franţa (Novgorod), de la ora 21.00, Brazilia - Belgia (Kazan), iar pe 7 iulie, vor juca, de la ora 17.00, Suedia - Anglia (Samara), şi de la ora 21.00, Rusia - Croaţia (Soci).
Iată audienţele înregistrate de TVR 1 cu meciurile din optimi CM FIFA RUSIA 2018 la nivel naţional:
Columbia - Anglia TVR 1 – 1.892.000 de persoane
Uruguay – Portugalia - 1. 843.000 persoane
Croaţia – Danemarca - 1. 728.000 persoane
Spania – Rusia 1. 671. 000 persoane
Belgia – Japonia 1. 632. 000 persoane
Franţa –Argentina 1. 429. 000 persoane
Brazilia – Mexic 1. 115. 000 persoane
Suedia – Elveţia 826. 000 persoane
Cât priveşte publicul urban, TVR 1 a fost lider de audienţă pe intervalul de difuzare a fiecărui meci. În clasamentul meciurilor din optimi, pe acest segment, conduce Uruguay - Portugalia, cu 1,12 milioane de telespectatori, urmat de Columbia - Anglia (1,09 milioane de telespectatori) şi Spania - Rusia (1,05 milioane de telespectatori).
Pentru publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cel mai interesant meci a fost Columbia - Anglia (546.000 de telespectatori), urmat de Uruguay - Portugalia (498.000 de telespectatori) şi Croaţia - Danemarca (475.000 de telespectatori).
După 19 zile, 56 dintre cele 64 de partide de la Cupa Mondială FIFA Rusia au fost disputate. Reprezentativele de fotbal din Rusia, Franţa, Uruguay, Croaţia, Brazilia, Belgia, Suedia şi Anglia joacă în sferturile de finală ale competiţiei.

FOTO TVR