Audienţe crescute în seara furtunii: câţi români au stat în faţa televizoarelor şi cum a stat clasamentul posturilor TV
0Din cauza avertismentelor meteorologice severe care au băgat spaima în români, mai multe şcoli, instituţii şi companii şi-au închis porţile mai devreme, iar străzile au rămas pustii în jurul orei 19.00, ceea ce înseamnă că mai mulţi români au stat în faţa televizoarelor şi, implicit, audienţele televiziunilor au crescut.
Datele de audienţă arată că miercuri, 20 septembrie, între orele 19.00 şi 23.00, o medie de aproape 7,3 miloane de români, în total, erau în fiecare minut în faţa televizoarelor, cu aproximativ 200.000 mai mulţi decât marţi, pe acelaşi interval orar, arată Pagina de Media. Diferenţa a fost aceeaşi pentru toate targeturile – naţional, urban şi comercial.
Ce televiziune a avut cele mai mari audienţe
Ora 19.00, interval de ştiri pentru trei posturi TV (Pro TV, Antena 1, Kanal D) a avut, de asemenea, cifre peste medie. Pro TV a condus clasamentul pe toate cele trei categorii de public, urmat de Antena 1. Kanal D s-a aflat pe locul 3 la nivel naţional şi comercial, dar a lipsit din top 5 pe urban.
NAŢIONAL
1. Pro TV – 1,9 milioane
2. Antena 1 – 960.000
3. Kanal D – 431.000
4. Naţional TV – 417.000
5. România TV – 414.000
URBAN
1. Pro TV – 1,1 milioane
2. Antena 1 – 511.000
3. România TV – 260.000
4. Naţional TV – 244.000
5. Antena 3 – 215.000
COMERCIAL
1. Pro TV – 540.000
2. Antena 1 – 230.000
3. Kanal D – 57.000
4. Antena 3 – 42.000
5. DigiSport 1 – 40.000