Magazinele de flash sales, în vogă: cum evoluează şi de unde atrag clienţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Magazinele de flash sales nu depind atât de mult de motoarele de căutare FOTO Shutterstock
Magazinele de flash sales nu depind atât de mult de motoarele de căutare FOTO Shutterstock

Magazinele online de flash sales (vânzări făcute la un preţ redus faţă de cel standard, într-un anumit interval de timp) au început să prindă foarte bine şi în România în ultimul an, existând deja pe piaţă cel puţin cinci nume importante.

wall-street.ro a analizat ce trafic atrag business-uri precum FashionDays, Homeycomb sau Vivre , de unde atrag clienţi şi cât de (ne)optimizate sunt site-urile pentru platformele mobile.

FashionDays.ro

FashionDays oferă o experienţă perfectă pe mobile, de 100/100 de puncte, conform PageSpeedInsights, care analizează mai mulţi parametri în funcţie de care determină cât de practică este variantă de mobil a unui site. Proiectul atrage circa 900.000 de vizite/lună, circa 60% din trafic venind direct – un lucru rar întâlnit la site-urile de eCommerce, acestea atrăgând în general cel mai mult trafic din motoarele de căutare.

HomeyComb.ro

Homeycomb oferă o experienţă mult mai slabă pe mobile, primind doar 54/100 punctaj. Proiectul trebuie să redimensioneze imaginile astfel încât să fie mai uşor de atins cu degetele, să utilizeze fonturi vizibile şi să configureze dimensiunea grafică astfel încât să se potrivească pe mai multe terminale mobile. Site-ul atrage circa 200.000 de vizite/lună, fiind însă în coborare din februarie, când a avut circa 480.000 de vizite. 55% din trafic vine direct.

Citeşte pe wall-street.ro continuarea analizei 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite