Digi Mobil a atins o cotă de 25% din piaţa de abonamente de telefonie mobilă, cu peste 2 milioane de clienţi persoane fizice
0La doi ani de la lansare, Digi Mobil, a patra mare companie de pe piaţa românească de telefonie mobilă, a raportat un număr de peste două milioane de clienţi persoane fizice şi o cotă de piaţă de aproximativ 25% pe abonamentele pentru persoane fizice, scrie News.ro.
„Serviciul de telefonie mobilă Digi Mobil a ajuns la peste 2 milioane de abonaţi, persoane fizice, în numai doi ani de la relansare, ajungând astfel la o cotă de piaţă estimată de 25% din piaţa abonamentelor pentru persoane fizice“, a anunţat compania.
Digi Mobil şi-a mărit numărul de clienţi folosindu-se de o politică agresivă, compania oferind oferte de abonamente la preţuri foarte mici în comparaţie cu media pieţei, scrie News.ro.
Astfel, în ultimii doi ani, un milion de clienţi au ales abonamentul Optim Nelimitat, iar peste 2,4 milioane de utilizatori au fost atraşi de serviciul de internet mobil. Totodată, circa 800.000 de clienţi au ales Digi Mobil, în detrimentul celorlalte companii concurente, şi şi-au portat numerele.
Până în luna iunie din 2015, au fost înregistrate 12,4 milioane de cartele preplătite şi 6,3 milioane de abonamente pe persoane fizice, conform reglementatorului ANCOM.
„Acum probabil s-a ajuns la 6,8 milioane. Orientarea pieţei către prepaid era cauzat şi de gradul de neîncredere în ofertele existente. Costurile erau variabile, modul in care erau create abonamentele era impredictibil“, a declarat joi Valentin Popoviciu, vicepreşedinte RCS&RDS, la un eveniment de prezentare a rezultatelor Digi Mobil.
Traficul total de date mobile în reţeaua Digi Mobil a ajuns la 2,8 milioane de Gbytes, iar traficul de internet lunar şi date fixe a ajuns la 204 milioane de Gbytes, pe fondul creşterii numărului de clienţi, conform reprezentanţilor companiei.
„În reţeaua noastră există cel mai mare consum pentru că nu există limită. Gradul de utilizare al reţelei noastre este de trei ori mai mare decât media anunţată de ANCOM“, a afirmat Popoviciu.
RCS&RDS are un acord de roaming naţional cu concurentul Vodafone, până la 31 martie 2017, prin care clienţii Digi care se află într-o zonă în care reţeaua companiei nu are acoperire sunt preluaţi în reţeaua Vodafone.
De la 1 aprilie, clienţii Digi Mobil plătesc pentru traficul de date în roaming naţional, după ce anterior serviciul a fost gratuit, scrie News.ro.
În zonele în care are acoperire, Digi Mobil poate asigura serviciile pentru clienţi fără a mai apela la roaming naţional.
Recent, compania de telefonie mobilă a anunţat că a ajuns la o rată de acoperire de 94% din populaţia ţării prin reţeaua proprie, după un avans cu 10% în perioada 2015-2016.
Digi Mobil are cea mai bună acoperire în zona Capitalei, cea mai dezvoltată din ţară, şi unde gradul de acoperire depăşeşte 98% din suprafaţa Bucureştiului şi a judeţului Ilfov, a anunţat compania. Totodată, reţeaua 4G are o acoperire de 89% în Bucureşti şi 30% în Ilfov.
Digi Mobil, parte a grupului RCS&RDS, este al patrulea operator de telefonie mobilă din punct de vedere al acoperirii şi al numărului de clienţi, după Orange, Vodafone şi Telekom.