Articol publicitar

Edu Class a preluat Toyz.ro

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
ToyZ - unul din primele magazine virtuale româneşti şi primul
dedicat exclusiv produselor pentru copii.
ToyZ - unul din primele magazine virtuale româneşti şi primul dedicat exclusiv produselor pentru copii.

Edu Class, companie ce administrează educlass.ro , a preluat recent toyz.ro  unul dintre cele mai cunoscute branduri din categoria magazinelor online destinate produselor pentru copii.

ToyZ este, de altfel, unul din primele magazine virtuale româneşti şi primul dedicat exclusiv produselor pentru copii, ajungând în cei peste 7 ani de existentă la un portofoliu de peste 15.000 de produse ce acoperă o gamă foarte largă, de la jucării şi până la haine, produse de alimentaţie sau de îngrijire corporală. Se poate spune că ToyZ a crescut şi evoluat împreună cu mediul online românesc, consolidandu-şi în timp încrederea de care se bucură în rândul consumatorilor.

Deşi o apariţie mult mai nouă în spaţiul virtual românesc, educlass.ro, un magazin de nişă dedicat în special jocurilor educative, este un proiect dezvoltat de o echipă tânără, ambiţioasă, ce îşi bazează strategia de dezvoltare pe termen lung pe o ofertă de produse de calitate pentru copii şi mămici, dar şi servicii care să ofere un grad înalt de satisfacţie din partea clienţilor. Dorinţa echipei Edu Class de a se extinde cât mai repede se regăseşte şi în decizia de a prelua un brand consacrat  care a demonstrat că poate oferi produse de calitate ce pot fi comandate uşor online şi pot fi livrate rapid oriunde în ţară, economisind timp şi resurse părinţilor din România.

Deşi piaţa online din ţara noastră este în continuare caracterizată de un număr mare de lansări noi de magazine virtuale, astfel de mişcări strategice precum preluarea Toyz.ro de către Edu Class este un semn al maturizării mediului online în care antreprenorii încep să înţeleagă faptul că un simplu site nu este suficient pentru a avea un business de succes.

Chiar dacă un magazin virtual se administrează, cel puţin la nivel de prezentare, mult mai uşor decât un magazin stradal, celelalte elemente ale unei afaceri comericale sunt tot mai importante şi în acest sector. O nouă afacere din acest domeniu trebuie să pună accent pe o gamă diversificată de produse, promptitudinea livrărilor, tratarea satisfăcătoare a solicitărilor clienţilor şi consolidarea unui portofoliu de clienţi fideli care să revină şi să recomande nu doar datorită calităţii produselor, ci şi datorită calităţii serviciilor primite. Nu în ultimul rând, un business de succes, chiar şi în online, are nevoie de o susţinere financiară solidă şi un management pregătit să facă faţă provocărilor.

„In ultimii ani am văzut zeci de magazine online de jucării apărând şi dispărând. Faptul că ai un copil acasă care are multe jucării, nu îţi asigură neapărat reuşita în acest domeniu. Zic asta pentru că am văzut destule magazine online lansate în urma unor poveşti similare care s-au închis mai devreme sau mai târziu. De aceea abordarea pe care am plănuit-o în urma acestei tranzacţii va fi una profesionistă bazată pe investiţii consistente şi studii de piaţă avansate. ” a declarat managerul Edu Class, Lucian Leibovici, pentru Adevărul.

Valoarea tranzacţiei dintre Edu Class şi EvoShop, companie ce a deţinut brandul ToyZ, nu a fost dată publicării.  Noua echipă manageriala a exprimat intenţia de a investi în continuare în dezvoltare şi promovare, ţintind o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2016 după un an de tranziţie şi învăţare a tuturor aspectelor noului business achiziţionat. Estimarea vine pe fondul unei creşteri accelerate a cererii online de jocuri, jucării şi produse pentru copii.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite