Alianţa Renault-Nissan a încheiat un acord cu Didi Chuxing, echivalentul chinez al Uber

Alianţa Renault-Nissan a încheiat un acord cu Didi Chuxing, echivalentul chinez al Uber

Alianţa Renault-Nissan a anunţat că a semnat un memorandum de înţelegere cu firma Didi Chuxing - echivalentul chinez al aplicaţiei de transport Uber - pentru a construi în China o reţea de transport de tip car-sharing ce vizează vehiculele electrice.

Ştiri pe aceeaşi temă

Didi Chuxing, rivalul chinez al Uber, vrea să contruiască în China o reţea de transport de tip car-sharing pentru maşini electrice, discutând deja cu 12 producători de automobile, printre care şi alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi, transmit Bloomberg şi Reuters.
 
Pe piaţa chineză, Didi Chuxing controlează 87% din piaţa de servicii de transport de tip ride-hailing din China (comanda unei maşini prin intermediul unei aplicaţii). Compania este prezentă în peste 400 de oraşe chinezeşti şi susţine că are aproximativ 300 de milioane de utilizatori care zilnic efectuează peste 11 milioane de călătorii prin intermediul platformei sale. 
 
Noul potenţial parteneriat vizează posibilitatea furnizării de baterii pentru vehiculele electrice din noul serviciu al Didi. 
 
De asemenea, alianţa vrea să exploreze oportunităţile de afaceri legate de noul serviciu al Didi ce implică vehicule electrice, au declarat surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul. 
 
Ceilalţi parteneri ai reţelei sunt BAIC BJEV, BYD, Chang'an Automobile Group, Chery Automobile Group, Dongfeng Passenger Vehicle, First Auto Works, Geely Auto, Hawtai Motor, JAC Motors, KIA Motors şi Zotye Auto. 
 
Renault şi Nissan au un parteneriat din 1999, în care Renault deţine 44,3% din acţiunile Nissan, în timp ce Nissan controlează un pachet de 15% din acţiunile Renault. 
 
Cu 5,27 milioane de autoturisme şi utilitare vândute în prima jumătate a acestui an, Renault - Nissan este în prezent cel mai mare producător auto din lume, devansând Volkswagen şi Toyota.
 
citeste totul despre: