Caritate în coşul de cumpărături. Ce sume au strâns magazinele online din donaţiile clienţilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Zeci de mii de români donează o sumă modică atunci când fac cumpărături online
Zeci de mii de români donează o sumă modică atunci când fac cumpărături online

O nouă metodă de a face acte caritabile pare să prindă la români. Tot mai mulţi decid ca, atunci când fac cumpărături online, să lase o sumă destul de mică pentru a fi donată unei cauze nobile. Chiar dacă în buzunarul clientului nu se simte, la final de an bilanţul este îmbucurător: zeci de mii de euro sunt direcţionaţi către diverse cauze.

Unul dintre cei mai cunoscuţi comercianţi care oferă opţiunea de a dona clienţilor este eMAG. Potrivit reprezentanţilor companiei, s-a donat, în medie, 5 lei pe comanda si sau strans 362.000 lei, adică peste 78.000 de euro anul acesta.

Banii sunt folosiţi de Fundaţia eMAG. Unul dintre proiecte spre care se duc aceşti bani este "Hai la Olimpiadă", care susţine elevii care se pregatesc pentru competitiile scolare, iar donaţiile clienţilor eMAG şi ale altor sponsori, sunt folosite pentru echipamente şi pentru a plăti cadrele didactice. în total, de aceste sume beneficiază 31 de centre, în care se pregătesc aproximativ 4.500 elevi.

Vegis.ro, cel mai mare magazin online de produse bio şi naturiste din România, oferă posibilitatea clienţilor săi să doneze o sumă modică atunci când plasează o comandă pe site. De la implementarea proiectului, la finalul anului 2015 şi până acum, s-au înregistrat aproape 8000 donaţii însumând 10.300 euro. Sumele donate de clienţii Vegis.ro în cadrul proiectului “Lucrurile bune vin natural” iniţiat de Vegis.ro alături de Fundaţia HOSPICE Casa Speranţei sunt folosite integral în sprijinul serviciilor fundaţiei –îngrijirea pacienţilor cu boli incurabile.

“Am implementat această opţiune în septembrie 2015 şi ne-am bucurat să constatăm că devine din ce în ce mai folosită de clienţii noştri care achiziţionează produse bio şi naturiste de pe site şi adaugă, la final, 1 leu, 5 lei, 10 lei sau orice altă sumă pe care o completează ei şi doresc să o dăruiască celor care au nevoie. Parteneriatul cu HOSPICE Casa Speranţei a venit natural, ca toate lucrurile bune. Odată ce afli şi vezi impactul activităţii lor asupra pacienţilor cu boli incurabile, simţi în mod natural că vrei să ajuţi, vrei să faci cât mai mult”, a declarat Mihai Bucuroiu, Director Dezvoltare şi Fondator Vegis.ro.

Floria.ro a început in 2015 parteneriatul cu WWF, în cadrul căruia există mai multe componente de generare de fonduri pentru organizaţie. Pe de o parte, există sistemul de donaţie adaugată la coşul de cumpărături. Valoarea medie a unei astfel de donatii pe site-ul Floria.ro este 15 lei. Pana acum am clientii florăriei au donat aproape 7.000 euro folosind această opţiune.  "O altă componentă a parteneriatului nostru este vânzarea ursuleţilor şi a tigrilor de plus ai WWF, produse pe care clienţii le pot comanda alături de buchetul de flori. Prin aceasta opţiune s-au generat peste 10.000 euro. Susţinerea WWF de către Floria.ro este un demers firesc. Ca lideri de piaţă, ne dorim să fim un exemplu şi ambasadori ai unui stil de viaţă bazat pe valori şi respect. Suntem un business care există în primul rând pentru că natura ne oferă adevărate minuni estetice prin flori, deci natura este prima căreia trebuie să îi acordăm respect", a declarat Marina Popescu, Director General Floria.ro. 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite