Românii au descoperit pasiunea pentru sport: ce planuri are 7Card

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Andrei Creţu şi Iulian Cîrciumaru, doi foşti consultanţi în cadrul Big 4, ţintesc afaceri de 2 milioane de euro şi vizează extinderea reţelei de parteneri afiliaţi cardului de sport 7Card, bazându-se pe pasiunea românilor pentru sport.

„Am inceput in urma cu trei ani sa semnam contracte cu sali de sport si sa le unim intr-o retea care sa fie accesata de catre angajatii companiilor cu care aveam un contract. Primii pasi au fost timizi, intrucat exista o reticenta atat din partea salilor, cat si a angajatorilor. In momentul de fata numaram circa 200 de parteneri – sali de sport, de dans si alte discipline – iar planul nostru este sa dezvoltam un concept integrat”, a declarat Andrei Cretu (foto dreapta sus), unul dintre proprietarii BenefitSeven, compania sub care opereaza pe piata cardul de fitness 7Card.

Ca parte a acestui lucru, proprietarii 7Card vizeaza o acoperire nationala cat mai mare, in orase cheie in care se afla cat mai multe companii cu un numar ridicat de angajati.

„Am inceput acum un an jumate extinderea in provincie, cu Brasovul. In orasul de sub Tampa s-a trasat business plan-ul 7Card in urma cu 4 ani. A urmat apoi o expansiune fireasca spre vestul tarii – in Cluj si Timisoara, pentru ca Ploiesti si Iasi sa fie ultimele doua orase in care am incheiat contracte. Ca parte a dezvoltarii si strategiei nostre, incercam sa avem contracte cu minimum 12 sali in orasele pe care le vizam. Noi exact pe asta mizam: Pe diversitate si varietate", a mai precizat Andrei Cretu.

Citiţi continuarea articolului pe www.wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite