Retailerul de articole sportive Decathlon şi-a deschis, în Băneasa, un magazin  care acoperă peste 60 de sporturi

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Decathlon Băneasa este al 17-lea magazin din România al retailerului francez
Decathlon Băneasa este al 17-lea magazin din România al retailerului francez

Cel mai important retailer european de articole sportive, Decathlon, a inaugurat joi, în prezenţa oficialităţilor, presei şi a unor VIP-uri sportive, cel de-al patrulea magazin al său din Bucureşti, în zona comercială Băneasa, într-o clădire comună cu Mega Image.

Decathlon atinge astfel o reţea totală de 17 magazine fizice si unul online, în România. Obiectivul comercial din Băneasa, deschis publlicului larg pe data de 29 decembrie, este al treilea ca mărime după cele din bulevardul Iuliu Maniu şi Berceni, a declarat Claudiu Fiţoiu, directorul magazinului.

Noua investiţie a retailerului francez oferă peste 5.000 de articole din peste 60 de sporturi, într-un spaţiu extins (aproape 4.000 de metri pătraţi), multifuncţional, în linie cu cele mai noi standarde internaţionale în domeniul retailului sportiv.

Reducerea TVA impulsionează investiţiile

„Vrem să ne continuăm expansiunea în România şi să ne adaptăm continuu conceptul la situaţia din piaţă.
Anul trecut am lansat diferite formate în patru oraşe: Oradea, Târgu Jiu, Târgu Mureş şi Bucureşti.
Fiecare magazin este diferit şi analizăm fiecare oraş în parte pentru a vedea unde ne extindem.
Dacă găsim oportunităţi, deschidem şi 10 magazine sau, dacă nu, niciunul.
Targetul pentru mine nu este să deschid magazine, ci să găsim locurile unde să exprimăm conceptul nostru“, a declarat, la conferinţa de inaugurare, Eric Mazillier – Country Manager Decathlon România.

„Vom împinge preţurile astfel ca toată lumea să poată face sport. Echipa Decathlon Băneasa include 70 de oameni, toţi pasionaţi de sport“, a declarat la rândul său Claudiu Fiţoiu.

Produsele aparţinând mărcilor proprii Decathlon contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.

Decathlon Băneasa înseamnă peste 60 de sporturi sub acelaşi acoperiş, prin articole şi produse concepute pentru toate nivelurile de performanţă, inclusiv pentru sportivii amatori, se arată într-un comunicat al retailerului.

La nivel mondial, Decathlon reuneşte peste 50.000 de colaboratori, reprezentând 60 de naţionalităţi.

Decathlon comercializează peste 35.000 de produse, iar în centrele sale de cercetare îşi desfăşoară activitatea, la nivel global, 600 de ingineri, aflaţi în permanentă căutare de soluţii şi inovaţii tehnice.

Pe lângă produsele sub mărci proprii, Decathlon comercializează şi produse ale principalelor mărci de notorietate internaţională, între care se numără Adidas, Puma, Nike, Head, Shimano, Speedo sau Polar.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite