Parfum de business: Farmec Cluj-Napoca şi-a sporit afacerile anul trecut cu 13%

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca şi-a crescut anul trecut afacerile cu 13%, la 172,5 milioane lei şi intenţionează să continue extinderea reţelei de magazine

Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane de euro), în creştere cu circa 13% faţă de 2014, iar pentru acest an vizează să-şi extindă reţeaua de magazine, cu care să ajungă şi în Capitală.

"Anul 2015 a reconfirmat poziţia de top pe care compania şi produsele noastre o au în piaţa de cosmetice. De asemenea, acest rezultat confirmă faptul că avem o strategie de business solidă şi sănătoasă, dezvoltată ţinând cont de nevoile consumatorilor, dar şi de contextul macroeconomic", a declarat într-un comunicat directorul general al companiei, Mircea Turdean.

Producătorul de cosmetice vizează să-şi sporească afacerile în acest an prin consolidarea principalelor sale branduri pe piaţă, dar şi prin lansarea de noi produse.

Farmec vrea să deschidă noi magazine, atât stradal, cât şi în centrele comerciale, inclusiv în Bucureşti.

Anul trecut, compania a lansat pe piaţă trei noi game de produse. Totodată, are din 2015 parteneriate cu firme din Franţa, Grecia, Italia şi Spania, pentru comercializarea produselor Farmec atât către români, cât şi către străini.

Farmec deţine în prezent şase magazine în ţară, în Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu-Mureş, iar produsele cosmetice ale companiei sunt comercializate în peste 30 de ţări.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite