Cum îţi faci profilul de pe LinkedIn mai interesant pentru angajatori

0
Publicat:
Ultima actualizare:

E probabil evident pentru toată lumea că LinkedIn reprezintă mai mult decât o platformă de networking pentru zona de business, funcţionând adesea ca o bază de date pentru angajatori, atât pentru procese de recrutare active, cât şi pentru comunicarea cu candidaţi pasivi cu profile interesante.

Acestea fiind spuse, pentru un candidat, prioritatea pe LinkedIn ar trebui să fie aceea de a-şi pune la puct (şi actualiza periodic) un profil care să atragă atenţia potenţialilor angajatori. Acesta este motivul pentru care Portal HR recomandă un infografic care include 23 de modalităţi prin care un profesionist se poate asigura că profilul de pe LinkedIn este mai atractiv pentru angajatori.

Iată câteva din sugestiile interesante care ne-au atras atenţia:

  • Asigură-te că ai o poză de profil potrivită.
  • Asigură-te că toate elementele de bază are profilului sunt actualizate (URL-ul asociat, Headline-ul care ar trebui să includă mai mult decât titlul postului, datele de contact)
  • Utilizează în profil cuvinte care apar frecvent în descrierile joburilor pe care le ai în vedere.
  • Foloseşte Rezumatul pentru a-ţi spune “povestea” într-un mod cât mai personal, ca şi cum ai sta de vorbă cu cineva.
  • Cere recomandări de la colegi actuali sau anteriori dar editează profilul şi scoate toate recomandările care nu sunt relevante pentru ceea ce te interesează.
  • Actualizează în permanenţă zona de Skills.
  • Asigură-te că reţeaua de contacte creşte constant (nu e necesar să îi fi cunoscut faţă în faţă pe toţi cei cu care te conectezi)

Pentru şi mai multe sugestii, consultaţi infograficul:

Imagine indisponibilă
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite