Buturuga mică răstoarnă carul mare în retailul de la Focşani: cine e românul care cu un mic lanţ de magazine se bate cu multinaţionalele
0După ce a navigat şapte ani pe mările şi oceanele lumii, vrânceanul Feliciu Paraschiv a debarcat în 1997 în retailul local şi a lansat la apă reţeaua de magazine Paco.
„Se întâmpla undeva în Anglia“, îşi începe povestea Feliciu Paraschiv (51 de ani), vorbind despre un experiment petrecut într-un expomarket din Marea Britanie în urmă cu mai mulţi ani. Cercetătorii au amenajat atunci două spaţii identice, în care se vindeau doar haine. Ambele au fost amenajate la fel şi aprovizionate cu aceleaşi produse, vândute toate cu preţuri identice. Practic, singura diferenţă între cele două magazine improvizate a fost că într-unul dintre ele s-au folosit odorizante cu miros de pâine caldă. După un timp, cercetătorii au constatat că vânzările au fost mai mari cu circa 30% în spaţiul în care mirosea a pâine.