Au intrat pe nişa „fast-food-urilor sănătoase“ cu o investiţie de 50.000 euro
0În urmă cu doi ani, Andra Sandru deschidea pentru prima oară uşile unui concept cu totul nou pentru piaţa românească: fast-food-urile sănătoase – un model de business pe care l-a întâlnit în Danemarca.
Desi a absolvit Facultatea de Politologie si un master in management cultural, doua domenii care nu au o legatura directa cu antreprenoriatul, Andra Sandru (27 de ani) a debutat cu un business propriu in retailul de imbracaminte.
Insa, odata cu vizita facuta in Danemarca a intalnit o nisa interesanta: fast-food-urile sanatoase. “Acel loc cu produse proaspete, cu care te identifici, de unde poti sa iti iei o cafea buna, cat si o gustare to-go, fara sa faci rabat la calitatea produselor. Voiam, de fapt, un loc in care sa gasesc tot ce eu personal mi-as dori de la un bistro/cafenea/juice bar/cofetarie, toate sub acelasi acoperis”, povesteste antreprenoarea pentru wall-street.ro.