Serviciul Evernote Business ajunge şi la companiile din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Evernote Business vine şi pentru utilizatorii interesaţi din România. FOTO Captură/Adevărul
Evernote Business vine şi pentru utilizatorii interesaţi din România. FOTO Captură/Adevărul

Serviciul Evernote poate fi cunoscut multor utilizatori pentru capacităţile de stocare şi administrare a tot felul de note şi documente. Există însă şi ramura business a acestui serviciu şi a devenit accesibil şi companiilor din România.

Evernote are sloganul: „Aminteşte-ţi orice“. Cu serviciul Business, dacă activezi într-o companie poţi să te asiguri că nu mai uiţi nimic. Această soluţie permite companiilor să folosească cât mai eficient baza de cunoştinţe cumulate a tuturor angajaţilor. Evernote Business este destinată, în principal, afacerilor mici şi mijlocii şi vine ca o completare pentru produsul de bază Evernote. Are caracteristici care permit colectarea, descoperirea şi distribuirea eficientă a informaţiilor în cadrul unei companii, se arată în comunicatul remis „Adevărul“.

Peste 2000 de companii s-au înscris deja în Evernote Business, ca urmare a lansării de succes din luna decembrie a anului 2012. Aceste companii provin din Franţa, Germania, Elveţia, Anglia, Canada, Japonia şi SUA. În următoarele luni, soluţia va fi disponibilă în peste alte 50 de ţări din Orientul Mijlociu, America Latină şi Asia-Pacific.

„Vizita în România, cu ocazia How to Web, a fost o oportunitate de a cunoaşte comunitatea locală de antreprenori, developeri şi utilizatori Evernote. Sper să fie la fel de încântaţi precum sunt eu în ceea ce priveşte Evernote Business [...]. Utilizarea Evernote Business a schimbat complet felul în care compania noastră funcţionează“, a spus Phil Libin, director executiv al Evernote.

Evernote îşi marchează succesul şi prin premii

Evernote a primit recent distincţia „Best Mobile App for Enterprise Award“ la cel mai important eveniment din industrie, Mobile World Congress 2013, Barcelona. I-a fost decernat premiul, deoarece a introdus cele mai inovative instrumente, pentru telefoanele mobile, care ajută utilizatorii din companii să lucreze mai eficient.

Peste două treimi din cei 50 de milioane de utilizatori Evernote folosesc deja serviciul pentru a-şi îmbunătăţi productivitatea la birou. Piaţa companiilor globale mici şi mijlocii reprezintă o oportunitate extraordinară pentru Evernote Business, având în vedere faptul că 70% din utilizatorii Evernote sunt din alte ţări decât SUA. Evernote Business este disponibil în aplicaţiile Evernote pentru Mac, iOS, Android şi Windows. Related Notes se afişază în aplicaţiile Evernote Mac, Evernote Clearly pentru Chrome şi Firefox, Evernote Web Clipper pentru Chrome.

Având un preţ de 10 euro per utilizator pe lună, Evernote Business oferă un set extins de funcţionalităţi Evernote, care includ toate capabilităţile Evernote, Evernote Premium şi noile caracteristici Business Premium.

„Adevărul“ a realizat şi un review al aplicaţiei de smartphone pentru utilizatori obişnuiţi. Şi mai multe informaţii sunt disponibile pe site-ul oficial.

Caracteristici pentru Evernote Business

Evernote Business este construit pe acelaşi set de caracteristici de bază care alcătuiesc Evernote. În plus, soluţia are funcţionalitatea creată special pentru a întâmpina nevoile legate de productivitate ale companiilor mici şi mijlocii, precum şi a grupurilor de lucru din companiile mai mari.

Business Notebooks

Utilizatorii pot aşeza documentele de lucru şi proiectele în Agende Business (Business Notebook), pe care le pot apoi împărtăşi cu colegii sau le pot publica în Librăria Companiei (Business Library). Agendele business şi cele personale sunt diferite din punct de vedere vizual.

Business Library

Librăria companiei este o singură destinaţie pentru Agendele Business (Business Notebooks) distribuite de utilizatori, precum şi pentru informaţiile importante ale companiei postate de administratori. Informaţiile acumulate în Librăria Companiei (Business Library) sunt din ce în ce mai multe, pe măsură ce compania creşte, devenind astfel o resursă utilă atât pentru angajaţii noi, cât şi pentru cei deja existenţi.

Distribuirea mai eficientă a informaţiei

Evernote Business permite angajaţilor să distribuie informaţii importante în cadrul unei echipe, al unui departament, cu întreaga companie, sau cu clienţii. Permisiunile sunt uşor de setat; dacă un angajat părăseşte compania, notiţele personale pleacă odată cu el, în timp ce Notiţele Business (Business Notes) rămân, oferind astfel continuitatea cunoaşterii complete.

Descoperirea informaţiilor

Caracteristica nouă, Notiţe Asemănătoare (Related Notes), pemite descoperirea neaşteptată a unor informaţii valoroase prin afişarea unor notiţe relevante, din cunoştinţele colective ale companiei. Căutarea şi crearea unei notiţe noi declanşează afişarea notiţelor asemănătoare din contul unui angajat, din orice altă notiţă din Business Notebooks, precum şi din cele aflate în Business Library.

Implementarea uşoară

Consola centralizată de administrare permite administratorilor să analizeze şi să administreze accesul utilizatorilor şi permisiunile pentru întreaga companie. Procesul de facturare este simplu, iar plata poate fi făcută prin cartea de credit sau prin facturare.

Capacitatea de a încărca mai multe date lunar

Utilizatorii Evernote Business pot crea până la 2GB de conţinut nou în fiecare lună în agendele personale, dublu faţă de cât permite Evernote Premium. Compania primeşte încă 2GB suplimentar pe lună, pentru fiecare utilizator, şi acest spaţiu este comun pentru toate Agendele Business (Business Notebooks).

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite